Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Suck vilken jul.................... vi fick veta på julaftons förmiddag att sambons pappa var jättesjuk (låg på sjukhus, men vi hade ingen aning om att det var allvarligt) och att de inte trodde han skulle klara sig. Alla båtar och flyg hade redan gått för julhelgen så sambon kunde inte göra något alls, mer än att vänta. I natt ringde de och sa att det förvärrats och inte ens sambons bror som bor i trakterna hann in i tid. Sambon åkte med första bästa transport för julen, i morse... har haft konstiga stick i magen sedan inatt, men jag antar att det är stress.... ska till BM imorgon eftermiddag i allafall.

Och så såg jag nyss att SkipHop Dash inte finns i orange som jag ville ha. Oerhört stort problem.

*blablabla*

• Blue Vapor

*vansinnig på det där idiot-testet!!!*

• Blue Vapor

Nemmen nu blir jag knäpp! Dashen FINNS ju inte i grått heller?? Suck. Jamen då blir det en Duo. Svart vagn, ska man ha en storm, orange eller en röd? *hmmmmmmmmmmmm* Tar man en storm så kan man ju ha en massa färgglada accenter i övrigt i och på vagnen.... och tar man en orange så är väskan ASsnygg och tar man en härligt röd så är den också ASsnygg......

Vad tror ni? Eller ska man HA en såndäringa vrålhärlig i manchester....?

(Pappa ska köpa med sig hem från Canada, hehe bara jag och syrran behagar bestämma oss snart )

• Blue Vapor

Jag har hört att den sitter ypperligt, det är även lite kul att de visar en på just en frog på förstasidan på skiphop!

• Blue Vapor

Förlåt att jag tjatar, men hur var det nu? ÄR det dragkeja upptill på Skip Hop Duon? Jag kommer inte ihåg... *vims vims*

Och är det någon som har en länk till en bra sida där man kan se alla olika färger på Lodger Bunker och framförallt WRAPPERN? För nu vill jag ha en Wrapper också, och deras egen sida är ju urdålig på att visa vilka som finns...

Är det någon som vet vad en Wrapper kostar?
    Är det någon som vet vad en Grobag kostar?

• Blue Vapor

Åh TACK! Mysko att de har bättre färgsammanställning än själva leverantören..... nu ska här gluttas! Vilken ska man taaaa, vilken vill man haaaaaa?

• Blue Vapor

HAHA, men tar de SAMMA pris för wrappern som för Bunkern?? Det verkar ju helt sjukt?! 800 hade jag ju kanske inte tänkt betala för en FILT liksom..må vara fiffig och jättefin, men NJA... Kan man beställa från USA kanske? Jag hittade inga återförsäljare på Lodger.com

Nu ska jag kolla grobags - just ja, det visste jag ju att inreda.com har dem!
    Tack igen!

• Blue Vapor

Vi ska beställa vår grå/svarta Cam nästa vecka tänkte jag! Och så tar jag nog en storm-grå Skiphop Duo till den, för vi har en dimblå Lodger Bunker! Så kan man piffa omkring lite med annat färgglatt!

• Blue Vapor

Hihi, ja jag tror nog att jag vill ha en såndär röd/mullvad/creme.... Den som är på instruktionsfilmen på lodger-sidan! Men fasen, vad GÖR man då man vill ha en TROTS att den är svajnadyr??? Jag får nog vara riktigt riktigt RIKTIGT snäll i tre månader... så KANSKE jag köper en.... suck..... Usch, jag vet hur detta kommer sluta, jag äger en inom HÖGST en månad...

• Blue Vapor

Ja, det blir nog alldeles säkert Barnbutiken! Alla säger att de har så bra service, och sen råkar de HA allt vi vill köpa i övrigt också! Vagnen, babyskydd, adaptrar, bärsele, *host*wrappern......

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III