• AMH

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Har gjort precis som du Qubilini

• AMH

Ni som vill beställa från USA. Gå in på www.shopthestates.com och läs. Man kan få en US shipping adress som sen skickar vidare varorna till sverige och även andra länder. Kostar tror jag 5 dollar för dom att ta emot paketet och sen får man ju betala frakten men jag vet att det är fler som använt den tjänsten när dom beställt från USA.

• AMH

I en av de blå rutorna så står det Shopping mall går man in där finns det en del affärer som man kan handla ifrån.

• AMH

Känner att det är tur att jag inte sålt min UJ ut i fall att jag måste ta mig ut när det är sånt här väder Bara det att det är lite krångligt att fälla ihop den när man varit ute när man ska in i hissen.

• AMH

Hej och Gott Nytt år på er allesammans

Höll på att köra fast igår när jag skulle gå till affären med de små hjulen fram så jag fällde över styret och använde de stora fram istället och det gick avsevärt mycket bättre!

Älskar min fina Bugaboo

• AMH

Apropå att köra Bugaboon i snö så har jag inte haft problem här i innerstan. Men igår när jag var ute på Lidingö så hade det varit nästintill omöjligt att komma fram om jag tagit den vagnen.
    Det är ju säker olika vart på L-Ö man är, men där jag var så var det så mycket snömodd att det garanterat varit omöjligt att komma förbi.
    Tack och lov att jag har min UJ kvar som jag kan ta när jag åker dit.
    Inne i stan blir det ju ner trampat på en gång men där ute var det så mycket mer snö som låg kvar typ överallt. På många ställen var det ca: 20 cm modd med snöklumpar.

Men jag tycker fortfarande att vagnen är jättebra men jag skulle inte ha köpt den om jag inte bodde här i stan.

• AMH

Kan tillägga att det inte bara var moddigt utan nästan små snövallar som man skulle ta sig igen där. De små hjulen hade fastnat totalt även med de stora hjulen fram. Och även om jag kunnat dra vagnen någorlunda så gick det i alla fall betydligt bättre med UJ:n

• AMH

Jo man kan ha Frog/ Gecko hjul på Cameleon med tankte på att cameleon hjul gåt att ha på de andra vagnrna. Kommer nog köpa sådana nästa gång för at testa om det är någon större skillnad.
    Tror inte att det är plast på frogens, det svarta på Cammens känns mer son metall.

• AMH

Har ju kvar min UJ och den går super lätt i snömodden! Så glad att jag inte sålde den. Men jag längtar också tills snön försvinner och våren tittar fram.
    Funderar förresten på gul fleece till min gråa bas nu till våren och sommaren.

• AMH

Jonathansmamma:

Fast det går ju att bära vagnen utan bågen också. Inga problem alls, tar bara ett ordentligt tag i chassit. Bär min vagn den sista trappan då hissen inte går ända upp. Jag tycker inte vagnen är precis världens bästa vagn att köra på moddiga trottoarer, då tycker jag UJ:n är så mycket bättre. Annars är vagnen superbra! Liten, lätt och så smidig kommer lätt fram i trånga butiker. Cameleon är ju lite rymligare i sitt delen än Geckon så jag valde Cameleon. Sen tycker min son om att hålla i bygeln när vi är ute.

Hoppas det blev till någon hjälp

• AMH

MinMelvin:

Tycker 6000 kr är för mycket men du kanske kan pruta ner den till 5000-5500 kr är mer lagom pris. Det är ju inga andra tillbehör.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III