Inlägg från: meandmyfamily |Visa alla inlägg
  • meandmyfamily

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej alla bugaboo lovers!

Har själv en splitt ny cam grå/svart, men vill byta vagn, jag ville byta vagn och jag valde en cam, med endast sittdel från simpleworld, jag betalade 7700:-
    Vilket pris tycker ni är rimligt? vagnen är uttagen 051130, har ej åkpåsen till men regnskydd och myggnät?

tacksam för svar!

• meandmyfamily

82an
    Jag tycker om vagnen , men saknar min uj, jag står och velar. Men jag har ingen liggdel, vad tycker du är rimligt då har alla papper. Kanske 6000:-

• meandmyfamily

82an:
    Oj, gjorde visst lite fel, blev så glad när du sa att jag kanske kundeta ut lite mer.
    Tack för tipset, nu får jag se om jag säljer!

• meandmyfamily

Hej
    snart tre:

Det här kanske verkar lite dumt jag har en cameleon, du tycker att det är super lätt att fälla ihop vagnen, hur gör du? Jag tycker att det är så svårt med de små hjulen!

Hoppas på ett svar, i butiken såg det så lätt ut, har redan glömt, och hitter ej i instruktions boken hur man gör, kanske på dvd man får till.

• meandmyfamily

Tack för alla bra förklaringar!
    Men mitt chassi viker inte ihop sig av sig själv...!?? Kanske för att jag har cameleon!
    Jag får åka till butiken!

• meandmyfamily

Hej!

Jag undrar om ngn fått svar när ni mailat bugaboo, natali@bugbaoo.com, ang hjulen.
    Jag såg att det var ngn som skulle få de hemskickade, så jag mailade med namn och
    serienr, men har ej fått svar!

• meandmyfamily

BV och LS: Det är inget skumt alls jag har köpt denna vagn utan liggdel för att jag ville det , har god kontakt med de som har simpleworld, man får göra det i vissa fall, men de rekomenderar inte det!

Jo, jag har andra vagnar som jag känner mig nöjdare med, för info så är den köpt exakt 27 nov!

Jag har sett att ni ofta snokar i folks annonser ang bugaboo, jag tycker att ni ska sluta med de, folk kanske har personliga skäl till varför de säljer!

• meandmyfamily

Jo, det får den men det rekomenderas inte eftersom andrahandvärdet inte är lika bra då!!!
    Min vagn blev stulen och pengarna räkte till en cameleon utan liggdel, kände inte att jag ville lägga till då jag inte planerar några fler barn för tillfället!

• meandmyfamily

Sart tre:

jag visste inte att det fanns folk som dök upp i tråden som ville köpa BB billigt, jag tänker väl mest på den andra annonsen, de som fått en av sina svärföräldrar......jag tycker inte det var schysst att maila och sedan sitta här i tråden och diskutera det.
    Hålla koll är alltid bra!
    Inte kul att bli av med vagnen! Och just i sthlm så är det mycket stölder.

Jag ville bara tala om att jag tog illa vid mig!

• meandmyfamily

Jag har väl inte lagt till mig till tråden direkt, men jag tycker att man får många bra tips från er ang BB, sen känner man igen sig i många här.... alla verkar gilla stil-dyra-design saker, snygga skötväsker, barnkläder o.s.v du förstår säkert.

Så därför är det säkert många som "smygläser"

• meandmyfamily

Jag förstår vad du menar..... visst inte indirekt att det var du som mailat, men till saken..
    Jag har följt tråden ett tag och läst i de andra(trådarna) och de har förkommit att folk diskuterar (tycker jag) annonserna på ett negativt sett, det behöver inte vara ngt skumt bara för att man vill sälja sin vagn, särskillt inte om kvitto finns. Jag tycker inte det var schysst att diskutera den annonsen så ingående, visst han behövde inte svara, men när han gjort de så diskuterades det!
    Jag kan bara prata för mig själv och jag har kvitto och har själv blivit av med min vagn och det är väldigt jobbigt! Visst behöver man inte lägga en så stor vikt av diskuterandet av en annons, men kände att det du skrev var inte ok. Jag har fler vagnar, och vill nu sälja denna. Varför ska mina säljchanse bli förstörda för att folk sitter i ett forum och diskuterar annonser!

• meandmyfamily

ICT: Eftersom jag har barn så blir det väl det man snappar upp, men vet att det finns folk i tråden som ej har barn, men gillar vagnen ändå!!!

• meandmyfamily

BV: När jag skrev "snokar i andras annonser menar jag", självklart ska man kolla på annonser, både roligt och viktigt för andrahandsvärdet, MEN att maila och sedan diskutera om vad säljaren sagt hurvida det är sant osv. det tycker inte jag är ok

• meandmyfamily

Blue vapor: Jag tror inte heller att mina säljchanser har blivit förstörda, men denna tråd är större än du tror, många är inne och läser!

Bla,bla,bla.......................

Det är bra, jag är inte heller ngn som gillar att bråka, jag förstår att du blev arg det är helt ok! Det vore väl dumt att sitta och smygläsa nu när man ändå gjort sig till känna!

Ha en sköööööön dag!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III