Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Är den till för bilen? Den bilden som finns med här lite längre upp. Sätter man sittdelen på den i bilen så blir det en bilbarnstol? Eller är jag ute och cyklar??
Är den till för bilen? Den bilden som finns med här lite längre upp. Sätter man sittdelen på den i bilen så blir det en bilbarnstol? Eller är jag ute och cyklar??
jaha..men det finns ju babyskydd som passar bb som man kan sätta på direkt.Varför ska man ha en sån där?
Oj vad läskigt. Min dotter väger 12 kilo och är 2 1/2 det har aldrig hänt oss..
Har du inte bälte på ditt barn?
Det är nog ingen vagn som klarar snövallarna.Klart det är lite kämpigt men bb är ju lättare så det jämnar ut sig :)
ja var bra..tänkte just fråga ni som har skiphop väskor till era bb. Hänger dem inte i vägen för barnet? Eller hänger nu den påsidan eller? har nån bild?
har spanat in och simpleworld är billigast med sina skiphop 698:- Annars ligger dem på 745:- 0ch 729:-
har spanat in och simpleworld är billigast med sina skiphop 698:- Annars ligger dem på 745:- 0ch 729:-
Min gecko är snart 3 mån gammal.Och min man avskyr vagenen fortfarande han tyckte bättre om vår uj.
Nu är han mycket med minstingen och han tar aldrig med sig vagnen,utan bär henne!
I bland ber han mig bära henne en stund men då säger jag nej
Han får fan skylla sig själv för att han vägrar ta med vagnen.
Han vill inte ens lära sig att plocka i sär vagnen?? Som i dag tex så plockade han upp mig och vi hade bestämmt att vi skulle till centrum för att handle lite kläder till lillan. Då hade han inte med vagnen!!! Så han fick bära på henne och klagade och ville bara hem!
Vad ska jag säga eller göra?? Han vill byta vagn men jag vägrar!
Det är alltid jag som lägga in vagnen i bilen och sånt..
köra tror jag..utseendet var det i början. Han har aldrig gillat den, han säger att hela vagnen raslar och är inte lika mjuk som uj.
Vet inte vad ska jag säga eller göra??
Ja jag sa åt maken att han får köpa säg en egen vagn. Och att det är för lillans bästa att ta med vagnen.
Han skyllde på att det är så bevärligt att dela vagnen i 2 för att få plats i bilen.Men vi har en v70 så den behöver man inte en fälla i hop den får plats som den är !!
Har lust att köpa han en stor brio eller nått och så får han se om den är lätt att få in i bilen.(som han kan använda alltså) hihihi
Nej han ska få den tyngsta på marknaden.. han vill ha vår gammla uj så den skulle han köpa i såfall.