Inlägg från: appelsinen |Visa alla inlägg
  • appelsinen

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej,

Inget kul väder. vi stannar inne tills snöstormen är över. Var ute en sväng i förrgår och det gick sådär på de oplogade trottoarerna.. blev väldigt skumpigt med de stora hjulen fram. Men, det blir ju snart bättre när snön trampas ned eller smälter bort. Kan tänka mig att det är bättre i stan, vi är ute i Råsunda- det går bra på gatorna men ej trottoarerna.

• appelsinen

Hej på er, länge sedan jag skrev här. Är så himla nöjd med vagnen- Wilmer somnar på stört så fort han läggs i den och vaknar inte förrän den slutar rulla och, vi får så många positiva kommentarer. Särskilt av folk som hjälpt mig bära den (tex. trappor i butik eller höga busstrappor) -"Gud vilken smidig vagn" säger alla.

Men, vi har lite problem att fälla ut chassit när det varit ihopfällt (ni har säkert diskuterat detta tidigare men om någon orkar svara är jag glad). Alltså, när man tar ut det ur tex. bilen så måste man ju ställa det på korgen (typ upp och ned) för att få tag i de vita plopparna för att kunna fälla ut den. Är det geggigt ute är ju inte det så kul.

Vad gör vi för fel?

• appelsinen

Fattar inte riktigt *sorry* skall jag ha chassit i luften under tiden eller ställer man ned det innan man trycker ned de vita plopparna (vilken del ställer man ned i så fall?).

• appelsinen

Ok, tack!! Vet att det är jättesvårt att förklara men tror jag förstår nu. Skall testa det nästa gång.

Kram

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III