Inlägg från: Ellen Dellen |Visa alla inlägg
  • Ellen Dellen

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Någon som läst barnvagnstestet i nya Vi Föräldrar? Bugaboon blev diskad!!
    En bekant berättade det igår, och verkade himla nöjd...de har en gammal vanlig vagn!
    Men jag får hoppas att de inte får rätt! Gillar min Frog och den funkar ju faktiskt ganska ok i snön, om man vänder på den i alla fall!

• Ellen Dellen

Är det någon som fått punktering på sina hjul?
    Jag har en frog och har nu efter att ha pumpat vänsterhjulet 3 ggr tröttnat för luften går ur hela tiden så jag antar att det har ett litet hål. Hur har ni gjort, om det har hänt er vill säga?
    Jag ringde Bonti och de har inga slangar till BBs hjul utan bara till UJ. Vill man ha ett nytt får man beställa från BB direkt. Vi ska testa att laga som på en cykelslang så får vi se...

• Ellen Dellen

82an: Ok bra att veta! Men nu när maken skulle kolla om det var hål nånstans så var det inte det...fattar inte varför det blir punka då! Hm...

• Ellen Dellen

Ni som har lite större bebisar! När bytte ni till sittdelen? Min Wilhelm är nu 4 månader och blir ibland störtarg när han måste ligga ner, men jag vet inte när man "bör" byta till sittdelen.

Apropå RS-virus så har vi haft en släng av det här för ca 4 veckor sedan, men det gick bra trots allt. Wille var ju lite äldre än riskgruppen när han fick det så det blev en kraftig förkylning och två vändor in på barnakuten och öroninflammation på det men ingen inläggning på sjukhus som tur var!!

• Ellen Dellen

Tack! Väntar nog lite till men det blir nog dax för byte vid 5 månader tror jag! Får se hur arg han blir och hur ofta! Det har lixom precis börjat!!

• Ellen Dellen

Jompa- Jag åker på bakhjulen! Det går hur lätt som helst!!

Jag har en Frog...mina framhjul har börjat knarra och gnissla. Lite dåligt efter 5 månader kan jag tycka. Nån som haft samma problem? Fick ni byta hjulen gratist eller köpa nya?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III