Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Hej, är det någon här som har en transportväska som de vill sälja till mig? Eller någon som sett en på blocket eller liknande?
Hej, är det någon här som har en transportväska som de vill sälja till mig? Eller någon som sett en på blocket eller liknande?
Oj vad duktiga ni är
) Jag lyckades inte själv när jag skulle montera sittdelen. Fick ta hjälp av min starkare make...Hahaha
82an, vaddå...vem fick du mailet ifrån? Någon som varit inne här på Familjeliv och sett att du har en BB? Verkar ju helt vansinnigt..
Jo det har gått ganska bra för mig också ute i det härliga slaskvädret...till dess att jag för en stund sedan skulle upp för branta och moddiga och hala Brunnsgatan. Puuuh...det var ingen lek. En äldre man kommenterade att jag hade alldeles för små hjul...och sedan berättade han för sin kompis som han pratade med i mobilen att han såg en mamma som hade en "sådan där vagn med små hjul" som kämpade uppfär backen
Jajaja.....jag vet att vagnen har små hjul......men allvarligt talat med vilken vagn skulle det gått lättare att ta sig uppför den backen idag????
Jag har en beige Burberry skötväska. Den är jätte snygg tycker jag.
uups, gick lite för snabbt där. Det kanske kan va nå´t, Blue Topaz??!!
Jag köpte min Burberry på NK i Stockholm, men då hade de bara ett eller två exemplar inne åt gången. Nu vet jag inte. Den kostade 1300:- har jag för mig.... Jag kan kanske lägga upp en bild i mitt galleri till helgen. Nu orkar jag inte -är alldels för förkyld
Rubygirl,
jag köpte transportväskan när vi åkte till Kanerieöarna. Den var toppen tyckte vi. Det tog lite tid att packa ihop alla delar första gången, men då var man ju hemma. När man väl gjort det en gång är det inga problem nästa gång.
Jag antar att liggdelen får plats i den. Men vi hade sittdelen. Men sedan lade jag även i parasoll, myggnät och en plastkasse med leksaker. Det fick plats utan några problem.
Det ingår ett litet fodral, kan man väl säga, som man stoppar alla fyra hjulen i. Detta fodral/väska placeras sedan inuti den stora transportväskan. Det följer med en bra beskrívning hur man ska packa ihop alla delarna.
När vi kom hem till Arlanda stod det tre frustrerade mammor med halvtrasiga vagnar och svor.... Min man bara plockade upp vår väska från bagage bandet och lyckliga var vi som hade en hel vagn när vi kom hem
Jag rekommenderar den verkligen fast det ganska dyra priset.