Inlägg från: Mamma Rosa |Visa alla inlägg
  • Mamma Rosa

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej, på er BB-proffs! Kan ni tipsa om snygga skötväskor som passar till Bugaboon. Är inte så överförtjust i Bugaboos egen modell.

Undrar också om det finns knoppar eller om man kan köpa nån slag knoppar att hänga skötväskan på. Handtaget ser väldigt rakt och slätt ut - kanar inte väskan rakt ner?

Hils, blivande BB-mamma

• Mamma Rosa

Qubilini: (Angående Skiphop.) Ja, exakt vad jag har letat efter! Vilken modell har du? Vilken färg? Hur matchar den Bugaboon? Och var kan man köpa den - eller har ni beställt på nätet?

Undrar ännu hur det ligger till med upphängningsmekanismen på Bugaboon. Hur får ni väskan att hänga på handtaget - det verklar ju liksom inte ha några krokar eller knoppar att haka fast väskan i. Hur gör man?

Tack!

• Mamma Rosa

Ok, tack för tipsen!

Är ganska grön i barnprylsdjungeln än så länge (fb i augusti) men har svårt att hålla mig för det finns ju bara så mycket läckra grejer!

Efter en snabb titt på ship*hops webbpats verkar duon också vara den som tilltalar mig mest.

Här ska det handlas flickor!

• Mamma Rosa

Hej igen alla Bugabooexperter!

Undrar nu om Bugaboo har någon egen sovpåse. Eller vilka sovpåsar har ni använt i vagnen?

• Mamma Rosa

så footsacken funkar i liggdelen - den ser liksom lite bulkig ut - på bild i alla fall ...

• Mamma Rosa

snart tre -> tack! måste gå in i en affär och klämma på footsacken på riktigt

nån här som har en lodger bunker som vill dela med sig av erfarenheter - den ser rätt gullig ut. var kan man köpa den?

• Mamma Rosa

tack snysop! den är inte för stor då för en liten bebis - har läst vissa kommentarer angående just det (jämfört med wrapper)

• Mamma Rosa

aha, i see, så den är inte onormalt stor då - jämfört med andra, vanliga åkpåsar

- i så fall låter det som en potentiell vinnare

tack

• Mamma Rosa

Norrlandsförälder: Wow, jag har kikat lite på samma sida och är jättenyfiken på hur det funkade. Vad kostade frakten? Kom allt fram som det skulle, oskadat, och hur lång tid tog det innan beställningen var framme.

Kommer det tull eller skatt på varor man beställer inom EU?

TACK!

• Mamma Rosa

Suveränt, tack! Jag vill ju börja shoppa vagn NU! (Suck, bara i nionde veckan - vet inte hur länge jag ska kunna hålla mig...)

• Mamma Rosa

sådana problem har vi inte utanför stockhom, hihi

• Mamma Rosa

Antagligen nån som innerst inne är avundsjuk.

• Mamma Rosa

de undrar säkert varför det plötsligt kommer en massa beställningar från sverige, hihi

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III