Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Är det någon som vet hur lång sittdelen är på froggen? Läste någonstans att Camen är 90 cm (enl Bontis hemsida).
Är det någon som vet hur lång sittdelen är på froggen? Läste någonstans att Camen är 90 cm (enl Bontis hemsida).
Ni som har en lodger bunker åkpåse - är ni nöjda?
Har en frog och funderar på att köpa denna... är den för stor tror ni? Liggdelen är bara ca 74 cm...
Lisenlisen
Är det någon som tvättat bugaboo frogs åkpåse? (Den med fleece inuti). Ska man använda sköljmedel? Det står att den går att tvätta i 30 grader.
Den behöver verkligen tvättas....
Tack stargirl!
Använde du sköljmedel?
Nu har jag tvättat den utan sköljmedel och det verkar se bra ut.
Suveränt!
Hej, blev så nyfiken på de här Shanghai väskorna, finns det någon länk så att man kan titta på dem? Har en svart frog och det vore kul att piffa upp den lite...
En annan fråga - är det någon som har tvättat tyget till sittdelen (Frog)?
Hittade länken ang Shanghaiväskorna... är helt i valet och kvalet... Färgen Chartreuse tyckte jag var fin, men även Chartreuse Classic... Har en svart frog så iofs passar väl det mesta... Vad tycker ni?
*beslutsångest*
Har de verkligen så få i lager som de skriver på första sidan eller har jag missat något?
Snysop: Vad svårt det är med färgval... Classic var mkt fin!! Hmm, kanske också ska ställa mig i kö . Undrar hur lång leveranstiden är om varan är restad? Får fråga.
Snart tre: skulle också gärna vilja veta. Tycker att våra framhjul är lite svårstyrda. Smorde med olja idag men kanske måste göra om det? Eller finns det något annat knep?
Snart tre: Hur har du fäst filurena i suffletten? Såg bilden i ditt galleri. Jättesöta!!
Har en BB ryggsäck som skötväska men skulle gärna vilja piffa upp vagnen då den är svart. Har ni tips på bra länkar? Är inne på att köpa en sådan där shanghai väska men färgen jag vill ha är slut för tillfället...
Har en BB ryggsäck som skötväska men skulle gärna vilja piffa upp vagnen då den är svart. Har ni tips på bra länkar? Är inne på att köpa en sådan där shanghai väska men färgen jag vill ha är slut för tillfället...
Hmm, denna skötväskedjungel... Finns helt enkelt för mycket att välja på...
vet någon om denna finns att kika på i verkligheten i Sverige? Finns den i röd färg? Eller finns det fler nätbutiker som säljer den???
www.pippilotta.se/
Tyckte den var såååå söt.... (men lite dyr...)
Hoppsan, såg att hela länken inte kom med, men det ska vara en orange bébé väska... (Titta under rubriken skötväskor).
Snart Tre: Ja, den är verkligen helt underbar!!! Skulle passa bra till vår svarta frog.