Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
norrlandsförälder: min sambo sa/gjorde samma sak, alltså började fundera ut skidmöjligheter...
norrlandsförälder: min sambo sa/gjorde samma sak, alltså började fundera ut skidmöjligheter...
tummy: vi har en sjal som vi använder när vi inte orkar ta med vagnen ( tänk om jag haft kvar brio novan, då skulle jag nog bara burit i sjal )
Det är en ringsjal av märket tailormaid, i ekologisk bomull, köpte den på babydesign.se och tycker den är suverän!
Min frog är orange
Tjejer jag har hittat en till nackdel med buggisarna :o)
dom är så sköna att sova i att barnen kan få svårt att somna i sin vanliga säng sen
Min Ina har alltid haft supersvårt att somna i sin säng, idag gick det i ett nafs då jag såg till att hon fick "vagnsvinkeln" på benen och samtidigt buffade lite, nu sover hon gott
Mamma2001: Lika bra du vänjer dig, i vår lilla stad kan vi inte gå ut utan att folk håller på att stirra ögonen ur sig... sen har ju varken du eller jag nån särskilt vanlig färg heller... kanske skulle vi ta promenad tillsammans nån dag så folk får riktigt mycket att titta på
Är det nån av er som vet om man kan köpa ett nytt regnskydd?
Vårat har fått små bruna fläckar, ser nästan ut som mögel men ändå inte...
MariaH: Tack föt tipset! Vi har oxå köpt vår vagn på barnbutiken så jag kanske ska fota lite och maila senare idag då!
Nu är vi hemma i kalla kalla sverige igen och Ina sover nu god fmsömn i sin frog som vi alla längtat efter under resan...
Vi vågade inte ta med den pga av flygningen och tur var det att vi tog en "skräpsulky" då den blev knäckt under en av flygningarna.
Har dock en bugaboospaning ifrån bangkok: Såg 3 buggisar, alla cameleons. en sand/sand, en svart/röd och en svart/orange...
mamma2001: Kul att vagnen börjar hitta hit tycker jag, en frog, en gecko och en cameleon då. Tror dock inte att sand/svart får lika många blickar som våra gröna och oranga vagnar
Är det nån av er som har ett bra tips på syskonvagn? Vill egentligen inte ha nån annan vagn än min frog men har nog inget att välja på då Ina kommer va alldelens för liten för att vara utan vagn i september...
mamma2001: Nej det är mest roliga reaktioner jag fått. Den roligaste var nog en äldre gubbe i somras som tittade förvånat på mig och vagnen och sedan utbrast, nämen va bra, har vägverket börjat göra barnvagnar!