• Asra

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

GOTT NYTT BUGABOO ÅR!!!
    Hopppas på god körglädje för er alla. Själv ser jag fram emot att inhandla en ny färg... om jag bara kunde bestämma vilken. Det lutar dock fortfarande mot orange (till min sand färgade bas).

• Asra

Tummy,
    jag har en moby wrap och en tricotti. Moby wrapen är helt klart skönast at bära i, idag har knodden varit gnällig pga av vaccinering så han har varit hela kvällen i mobyn. Tricottin är också skön men inte lika, den avlastar inte lika bra men går snabbare att ta på. Det har kommit en ny sjal, easyhug, som är som tricottin men den är vävd. Skulle tro att den är bättre än tricottin men har inte testat ännu. Dessa använder jag hemma. I Bugaboon brukar jag ha med mig en Ringo, en ringsjal som är smidig när lillen vill komma upp en stund ur vagnen. På önskelistan står en lång vävd sjal har inte bestämt vilken än bara

Oj det var visst lite OT. Men jag kan verkligen rekommendera er att utrusta BB med tex en ringsjal eller bärpåse. Ibland villl de ju komma upp en stund... Och då måste den ju givetvis matcha, så jag har en sand färgad sjal till min sandfärgade BB Så nu var det inte OT längre

• Asra

Helena75,
    har också en GRACO på min Cameleon. Den perfekta kombinationen. Bara att klicka ur basen och på vagnen och tvärtom. Suveränt smidigt :)
    Graco Snugride och Akta Graco autobaby är samma stol det är bara basen till dem som skiljer sig åt. Och designen förstås, färger och mönster och så. Jag har en klarröd snugride... eller lille har det...

• Asra

Ojoj, den tjejen var ute och cyklade. Hade svårt att se var hennes resonemang kom ifrån, tyckte inte det låg någon sanning i det. Undrar snarare om det ens finns en person som passar in på den beskrivningen

• Asra

Ang, din länk Soffan1,
    Tänk vilka färgrika vagnar vi kunde få om vi bytte lite. Röd sufflett, orangesittdel och sand färgad bas skulle jag kunna tänka mig ;)

• Asra

Snysop den oranga fleecen står högt på min önskelista oxå.
    Tror det blir snyggt till min sandfärgade bas oxå

Tips: Ikea har en fleecefilt i samma färg för en billig peng.

• Asra

Snova,
    jag är ju inte helt otippat ett fan av sand/sand kombinationen. Jag tycker inte de olika delarna skiljer så mycket åt i färgen, de smälter samman bra

• Asra

missmary2,
    min lille 3 månaders trivs heller inte i liggdelen när han är vaken. Vi funderar på om vi ska byta till sittdelen... Men liggdelen är ju snygg, synd att bara använda den i tre månader.
    Vi får helt enkelt skaffa fler barn

• Asra

Glömde skriva att en anledning till att vi drar oss för att byta vagn är att det är smidigt att byta blöja i den när man inte hittar ngt skötrum...

• Asra

Jarnis,
    berätta vad du får för svar. Jag köpte också min ifrån Holland så jag är nyfiken

• Asra

Man kan beställa akta graco i svenska butiker som säljer BB bara maila Natali och kolla produktnummret eller be affären göra det. (kommer inte ihåg hennes mailadress)

Är supernöjd med min bara att klicka ur basen i bilen och på barnvagnen. nu har jag också turen att ha stort bagage så jag bara fäller ner handtaget på min BB och lyfter in den i bilen.
    Mycket smidigt

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III