Inlägg från: Pixibelle |Visa alla inlägg
  • Pixibelle

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

oj vilken rolig tråd. Jag är oxå en Bugaboo ägare. Fast bebin är i magen ännu. Bild på vrålåket finns i mitt bildgalleri. Vad många det är.

Vi har inte köpt åkpåse ännu till vagnen för det finns en lammulls åkpåse kvar sedan jag var liten. Den hade vi tänkt att ha först och nästa år köpa en Bugaboo åkpåse. Eller är det knäppt? Ska jag köpa den på en gång?

• Pixibelle

Qubilini: Ja....så gör jag nog. Vi har ju en röd bas så det blir en röd åkpåse. Så den passar alla de olika fleece färgerna vi kommer att ha nästa vinter. Svart, orange, röd hihihihihi

• Pixibelle

rubygirl: Jag beställde skip*hop väskan från Babybee samtidigt som mina två väninnor och vi fick våra dagen efter. Snabbt som ögat.
    Jag har en svart och båda de andra har Görn camo mösnter på sina.

• Pixibelle

Asra: Jag håller med. Att köra Bugbaoo med en hand är inte tungt så det är inga problem att ha bebin i en sjal.

• Pixibelle

Var på NK rean idag. Huuuuua vad folk det var. MEN en massa Bugaboo vagnar dessa såg jag....

2x blå frog
    1x Röd frog
    4x svart frog
    1x Orange Frog
    1x sand frog
    1x sand Cameleon med sand topp
    1x Grå Cameleon med svart topp
    1x Grå cameleon med röd topp

FATTA Bugaboo dominerade hela NK. Fast ingen hade en röd bas *stolt* Längtar att köra min vagn.....

• Pixibelle

soffan 1: Kan det vara så att de har satt kardborre banden löst vid fötterna?

• Pixibelle

murvel4: Jag tror att man ska köpa deras egna åkpåse. Den sitte rsom gjuten i sittdelen. I liggdelen ska vi ha en gammal fårskinnsåkpåse. Så denna vinter blir det den och nästa vinter köper vi deras egna.

• Pixibelle

snart tre: Vi köpte en baby pulka till min gudson i julklapp. Den kostade 199 på Intersport helt ljuvlig liten sak. Elliot som är 9 månader sitter jätte bra i den. De har en åkpåse i pulkan som jag fyndade på loppis. En brun sak med teddy foder. Perfekt för ändamålet. Har har oxå en Bugaboo vagn och den är så söt i augergine lila.

• Pixibelle

Jag får måttet till 81 cm nere på botten ovanför madrassen. Högst upp verkar det vara 91 cm långt. Alltså det är ju måttet på sittdelen eftersom det är samma ram.
    Jag tyckte oxå att Cameleons liggdel är väldigt stor. Min väninna har en med sin 5 månaders i åkpåse och hon har gott om plats. De har oxå en UJ vagn men i den har hon inte fått plats sedan hon var 2,5 månader med ytterkläder och åkpåse.

• Pixibelle

snoopy1: Ja men det är ju bra att man får låna den för att testa i hissen

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III