Inlägg från: Wagram |Visa alla inlägg
  • Wagram

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej igen! Jag har nu varit ute och rest med vagnen och tankte bara tala om hur det gick. Vi anvande Bugaboos vaska (en begagnad som ar gjord till froggen, men den passade Cameleon ocksa). Pa den klistrade vi lstora roda lappar med texten "Fragile - handle with care" och det verkar ha fungerat, for trots att vi tog med den pa fyra olika flyg (Chicago-Goteborg ToR via Bryssel) hade den inte en skrama nar den kom fram. Vi baddade in "pinnarna" dar man satter insatsen i blojor for att de inte skulle skadas. De stricker ju ut lite och vi var radda att de skulle bojas/ga av om nagot tungt lades pa dem. Det verkar som om de la in vagnen i planet sist eftersom den alla gangerna kom ut forst pa bandet, vilket betyder att det inte var sa mycket som staplats ovanpa. Om de alltid gor sa med vagnar eller om det var tack vare vara lappar vet jag inte. Vi bytte innan vi akte till sittdelen som jag har pa mellanlaget. Elliot som nu ar 4 manader (han var tre nar vi akte) alskar att halvsitta och somnar gott i vagnen nar vi ar pa promenad.

• Wagram

Pistou:
    Vi har visserligen en Cameleon, men det kanske inte gor nagon skillnad. Jag bytte nar Elliot var tre manader eftersom han inte langre ville ligga ner i vagnen, och han var mycket stadig i nacke och rygg. Han vagde da 7,4 kg. Jag brukar ha den pa mellanlaget, och han verkar sitta jattebra i den.

• Wagram

Jag maste saga att det har daliga testresultatet faktiskt gor mig lite nervos. Oavsett testets eventuella brister sa borde resultatet inte blivit sa daligt. Det maste ju finnas lite marginal, och hjulen borde inte ga sonder aven om man inte foljer instruktionerna till punkt och pricka. Jag alskar min Bugaboo och hoppas verkligen att den inte har nagot konstruktionsfel som kan innebara fara for min son. Jag blir ocksa lite tveksam eftersom ingen olycka har skett med Bugaboon vilket borde vara fallet om den ar sa dalig som de pastar i testet. Om det nu skulle vara sa att det ar nagot fel hoppas jag och tror att Bugaboo kommer att aterkalla vagnarna och atgarda felet. De ar aldeles for radda om sitt rykte for att sla dovorat till om det verkligen ar sa allvarligt som det sags i testet. Sakert disktuteras detta resultat hos Bugaboo just nu.

• Wagram

Jag har bara fatt positiva kommentarer av manniskor pa gatan, speciellt av killar!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III