Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Hej igen! Jag har nu varit ute och rest med vagnen och tankte bara tala om hur det gick. Vi anvande Bugaboos vaska (en begagnad som ar gjord till froggen, men den passade Cameleon ocksa). Pa den klistrade vi lstora roda lappar med texten "Fragile - handle with care" och det verkar ha fungerat, for trots att vi tog med den pa fyra olika flyg (Chicago-Goteborg ToR via Bryssel) hade den inte en skrama nar den kom fram. Vi baddade in "pinnarna" dar man satter insatsen i blojor for att de inte skulle skadas. De stricker ju ut lite och vi var radda att de skulle bojas/ga av om nagot tungt lades pa dem. Det verkar som om de la in vagnen i planet sist eftersom den alla gangerna kom ut forst pa bandet, vilket betyder att det inte var sa mycket som staplats ovanpa. Om de alltid gor sa med vagnar eller om det var tack vare vara lappar vet jag inte. Vi bytte innan vi akte till sittdelen som jag har pa mellanlaget. Elliot som nu ar 4 manader (han var tre nar vi akte) alskar att halvsitta och somnar gott i vagnen nar vi ar pa promenad.