Inlägg från: anna28sthlm |Visa alla inlägg
  • anna28sthlm

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Yes - äntligen! Nu joinar jag gärna denna tråd, då min efterlängtade BB Cameleon dök upp idag! Kan inte se mig mätt på detta vackra ting! 8 veckors leveranstid var, med facit i hand, definitivt värd all väntan...

Ville bara skriva av mig lite glädjejubel, då min sambo mest skakar på huvudet och undrar varför jag går omkring och småler hela tiden...

• anna28sthlm

Har inte gjort annat än att fotografera denna vagn sen den dök upp känns det som så JA - bilder läggs in i galleriet så fort som möjligt!

Köpte vagnen genom pingpong-online.de, valde den mörkgrå basen med svart suflett samt tillhörande röd åkpåse! Sååå snygg!

Här skall rullas vagn i helgen vill jag lova!

• anna28sthlm

Har ingen erfarenhet från Babytrader, men kan däremot rekommendera pingpong-online.de! Köpte min cameleon därifrån och betalade ganska precis 7000 kr för vagn inkl åkpåse. Lev.tiden var dock lång. 8 veckor.

• anna28sthlm

Som nybliven lycklig ägare till en BB Cam, blev jag idag stoppad på gatan av en mamma som HÖGLJUTT förfasade sig över denna, jag citerar: gräsligt fula snobbvagn! Hon talade om att hon minsann läst DN samt något nummer av Vi Föräldrar, där denna vagn fått underkänt! Jag suckade och var precis på väg att säga vad jag ansåg om det hela, då hon (fortfarande högljutt) kallade mig egoistisk, då hon valde vagn ur säkerhetssynpunkt och inte efter någon fånig trend...! Hon böjde sig tom ned och pillade på framhjulen och frågade om jag inte var orolig för att de skulle brytas av med tanke på väglaget... Att denna mamma såg ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" och själv drog sin dotter i den största, fluffigaste (klumpigaste) maräng jag någonsin beskådat kanske ska vara osagt

• anna28sthlm

Tog ju bara sisådär två veckor, men nu finns ÄNTLIGEN en bild på supervagnen i mitt bildgalleri om någon är nyfiken..

Bara älskar denna vagn, och som fd ägare till en Urban Jungle så säger jag bara: Oh my god, what a difference!

• anna28sthlm

Blue Vapor: Alltså jag höll på att börja grina idag då jag var ute med vagnen.. Var är dolda kameran liksom? Fick f-n inte vagnen att rulla! Men så såg jag en mamma på andra sidan gatan som kämpade lika mkt med sin Emmaljunga. Då blev jag lite glad..

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III