Inlägg från: Jag älskar Flora |Visa alla inlägg
  • Jag älskar Flora

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

anna28sthlm: Ha ha ha! Vilket mongo!!! Vilka människor det finns alltså. Och så klart att hon såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig också. Typiskt en sån som inte hänger med och har stannat kvar i det förflutna.

snart tre: Vi köpte också våran Frog på Haven. De är verkligen supertrevliga där!

En fråga till ni som har en Cameleon. Sitter framhjulen alltså tätare ihop på den än på Froggen? Enligt det där testet satt de ju nästan lika tätt ihop så det nästan blev som en trehjuling. Det gör de inte på Froggen. Jag trodde det var samma på alla vagnar?

• Jag älskar Flora

Nuk: Eller hur!!! Skitlöjligt att hoppa på oss som har en ny, (ganska) ovanlig vagn som några filmstjärnor i NY också råkar gilla.

Hoppar folk fram till främlingar på stan om de har en snygg Pradajacka eller?
    Eller om man har köpt senaste och modernaste gympadojjan från, låt oss säga, Puma. Då kommer det ju knappast fram någon och påpekar att man är märkvärdig för att man har just den skon och inte Galne Gunnars billighetsmärke.

Men gäller det barnvagnar så har vem som helst tydligen rätt att antasta en som vill ha lite nytt på marknaden för att det verkar vara en bra produkt. Fy f*n alltså.

Milda, du har också rätt. De är bara avundsjuka och nu jublar de när de har hittat en orsak att gnälla.

• Jag älskar Flora

Snart tre: Vi har en Saab och cabrion passar visst där. Alltså inte för korta bälten. Fast det är en ny en, dom har kanske längre bälten än gamla Saabar.

Fast vi skall också byta stol strax. Till nån Britax tror jag. Synd att inte adaptrarna funkar på den!

• Jag älskar Flora

Vadå Shanghaiväska?!?! Fasiken, jag hänger inte med i alla era väskor hit & dit.

Jag har bara den gamla Bogaboo-ryggsäcken. Gammelmodiga tjejen...

• Jag älskar Flora

OJ vad snygga! (kollade på länken) Men hur fattar men vilken färg som är vilken?

En sån vill jag med ha!!!

• Jag älskar Flora

Amen hallå. Nu såg jag vars du hade hittat färgerna Snysop.... Jag hade bara hittat "tryck här för större bild" och där stod inga färger. Ehe.

Vet du vad de kostar på Ebay då? Samma?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III