• Lippo

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Har idag shoppat adaptrar och en nytt Maxi Cosi. Vilken kanongrej! Nu skulle det dock varfit ännu snyggare om varukorgen varit svartgrå itället för sand... Att jag inte gjorde det på en gång, bara för att jag fick låna ett babyskydd som dessutom är ASfult. Hur dum får man bli? Använde den fula stolen bara för att jag inte ville såra den som lånade (läs, prackade på mig) ut stolen. Blev lite deppig igår eftersom adaptrarna var slut på Babyörnan här i GBG och 12v leveranstid men det visade att Storken hade kvar så det blev shoppat idag!

• Lippo

Hej alla glada BB-ägare!

Milda: nej det var inte jag som strollade på Linnégatan idag fredag, jag och Caesar med tillhörande far har varit i Danmark. Det innebär att jag INTE är ensam om den kombinationen, det trodde jag. Verkar som att allt fler väljer orange, KUL!

• Lippo

Uno2: Kanonbra skrivet!

Göteborgs Posten har även de publicerat detta test i dagen tidning, man blir ju trött...

• Lippo

Här är en "GBGare" till! Precis som Snysop så använder jag mest babyskyddet inne i City. Tycker dock att det kryllar av BB runt Järntorget och på Kungsgatan där jag kör. Har rattat vagnen inne i Kungsbacka och där har jag inte sett någon fler....

• Lippo

Tack "snart tre" för det välformulerade inlägget.

Skönt att ni alla här är så engagerade och försvarar vår underbara vagn! Jag hinner bara titta in lite då och då men jag känner mig alltid uppdaterad efter en stunds bläddrande bland inläggen.

Linda och Caesar

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III