Inlägg från: RedTopaz |Visa alla inlägg
  • RedTopaz

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej tjejjer!
    Jag har ledsnat på min Bugabo ryggsäck, den är på tok för stor och tung nu när jag inte behöver ha med så mkt längre, vad finns det för mindre skötväskor som är snygga och funkar på bugboons smala styre?? (Vi har en knallröd frog)

• RedTopaz

Frågar igen då...
    Hej tjejjer!
    Jag har ledsnat på min Bugabo ryggsäck, den är på tok för stor och tung nu när jag inte behöver ha med så mkt längre, vad finns det för mindre skötväskor som är snygga och funkar på bugboons smala styre?? (Vi har en knallröd frog)

• RedTopaz

ni råkar inte möjligtvis veta var man får tag på bild/ köper dessa väskor?? Burberrys antar jag är rätt dyr??
    Shanghai väska vet jag inte vad det är??
    Tack för hjälp!

• RedTopaz

Oki tack!!
    Men man kan inte häna shang hai- väskan på styret va??
    (snygg var den!)

• RedTopaz

jo, hittade fleurville, men de går inte heller att hänga på styret va? (oxå jäkligt fin i vissa färger)

• RedTopaz

Stargirl: jaha? Det stod inte någonstans i textrena jag läst att det går, det brukar stå om den går att både ha över axeln och på styret..
    Vilken fleurville har du?

• RedTopaz

Blue Vapor Ah oki! Tack!

Tummy: Ka man hänga shanghai:en på styret?? Tror du den pallar regn??

• RedTopaz

TummY. Jag har en röd frog så jag röstar ju såklrt för röd/ rosa.. har sett det på stan oxå och det är skitsnyggt!
    Du kan ju köpa svart fleece sedan om du nu skulle vilja, men jag tror inte ni tröttnar. Folk sa att jag var galen som valde röd vagn och skulle tröttna men nej absolut inte jag älskar det röda, det gör den speciell!
    Dock kan det vara svårt att matcha saker till.. Men en svart shanghai med röda tomer dfunkar ju till en röd/ rosa vagn.

Var köpte du din shanghai och vad kostade den om jag får fråga?

• RedTopaz

hur är skötbädden i shanghaien är den tjock och i plast?
    (tro mig, bajset har en förmåga att kletas ut överallt.. ;) )

• RedTopaz

okidok!

Jag fick inte upp mum4life- länken och fick inte upp ngt när jag googlade på namnet heller.. är sidan nere just nuara tror du?
    Från all about savy kostar det nästan 650:- med frakt...
    Fastnade du i tullen?

det blir nog en shang tror jag, känns roligast med vagnen, plus tt man ka sätta tryckknappar på handtaget så sitter den på vagnen!

• RedTopaz

Tummy, vad blev frakten hit och fastnade du i tullen??
    Sorry för alla frågor.. ;)

• RedTopaz

Så, nu är den inhandlad!! *nöjd*
    Det blev den ruby- röda rakt emot min sambos tycke... ;)

• RedTopaz

får jag fråga, jag har inte anmlt mig tillngn garant, det visste jag ite att man måste, hur gör man det??

• RedTopaz

hmm.. ok, då ska genast leta, men jag kan inte minnas att jag sett ett sådant!?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III