• MUM2B

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Här kommer en inte-BB fråga men hörde at många här beställt från Kiwi-kid: hur lång tid tog det för er att få er Skip Hop derifrån? Beställde en dash (röd till min fina svarta cameleon:) )men har inte fått den än:( Trodde inte det skulle ta sååå lång tid.. Har mailat dom nu bara för att vara säker men pengerna är ju dragna från kontot.. Hm inget tålamod nu när man går hemma å väntar på bebben....

• MUM2B

Hm har tenkt på det.. då blir det vel en dyr väska helt plötsligt!!!

• MUM2B

Det har tagit 14 dagar nu så det är vel inte kört.. Tänkte på att om jag fastnar i tullen- vet någon hur mycke man måste betala då? Hörde om någon här inne som betalat 150 i tullen och jag tror att dashen kostar ca 750 på simple world (eller?) så det blir vel ungefär samma då kanske.. Jaja ska vel inte vara så negativ än.. Blue Vapor: m det tog 10 arb. dagar för dig är det hopp ännu..

• MUM2B

18 i frakt? Jag betalar 26 och då var det air-mail! Hm.. var lite för snabb när jag bställde kanske- skyller på ALLT på graviditeten.. Nej det blir säkert inte dyrare-bare lite mer omstädigt..

• MUM2B

Ni som verkar ha sten-koll: (ni kanske har diskuterat detta innan, men tråden är så lång..)
    Jag köpte min BB (cameleon)på nätet- hur blir det då m dom nya hjulen-måste man själv betala porto for dom eller skickar de kostnadsfritt?? Ngn som vet?? Eller kan man gå in i en återförsäljare i Sverige?

• MUM2B

Tack för svaret på min fråga i går om hjulen- får maila dom å höra. Det hadde ju varit bra om man kunde hämta ut dom i affär här i sverige..

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III