Inlägg från: Lillan 1 |Visa alla inlägg
  • Lillan 1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej!
    Var har ni beställt mugg hållaren ifrån? Vet någon hur lång tid det tar att få hem den?

Ha de bäst alla buggisar!!

• Lillan 1

Hej på er alla!!
    Någon som vet hur det har gått med mugghållaren??, den som det var prat om...

• Lillan 1

Blue Vapor: JA, de var den jag menade!! Toppen, kan inte du skriva när du monterat din om hur den passar å så, vore så tacksam!!!
    Hur länge tog det att få hem den??

• Lillan 1

Norrlandsförälder; ÅÅÅH så kul då måste jag också beställa en sån! Vad bra att den funkade så bra. VOre jättegulligt om du kunde ta ett foto, ja men e ju lite nyfiken av sig...ha ha ha

• Lillan 1

Okej nu satte ha begäret in!! Vill också ha dockskåpet måste måste köpa! Hade egentligen tittat ut ett likadant på ett DYRT ställe via internet men min kära man satte stopp för det, han påstod att han skulle snickra ett sånt till lillan för halva det priset men detta var ju både snyggt å prisvärt...Ellos here I come...
    tack Frida S!!
    //Lisen

• Lillan 1

Jaa de avsnittet var ju toppen!..å typiskt Phoebe!!

• Lillan 1

Hej!
    har en liten undran bara om det är fler än jag som stött på detta problem?
    jag har en buggis som jag använt sedan oktober 2005 och nu börjar de små framhjulem krångla, de liksom hakar upp sig å vagnen blir svår styrd å svår körd... Hur ofta ska man byta hjulen tro? jag har ju bara haft dem sen oktober som sagt så de borde inte va dags ännu men man kanske ska smörja dem eller så??!!..nån fler än jag som upplevt detta??

Vagnen är ju så lätt i sig att man liksom "kasar" fram vagnen istället för att köra hjulen...ja ja hoppas ni fattar min konstiga beskrivning ha ha ha...

//Lisen

• Lillan 1

Okej!! Tack så mycket men vi fick inte med nått service kit, köpte min på simple world i sthlm buhu men min super händiga man håller på å trixar med den nu!

• Lillan 1

Blue Vapor: Lite sent svar men de skrivs ju så mycket i denna tråden ha ha ...jo jag har ju geckon så jag vet inte om de beror på att vi köpte de som vi inte fick med service kittet eller ej men sen så köpte vi bara sittdelen och inte liggdelen för vår dotter var för stor för liggdelen kanske beror på det??

De kan vara för att dem var för stressade så de glömde ge oss det med för de hade sååååååå mycket att göra när jag var där och handlade å så var ju kanske jag lite tjorvig med hi hi, skulle bestämma färg på åkpåse å så handla massa andra grejer samtidigt, ja som de kan va...
    Men min man pysslade lite med den å smörjde å så så nu är den fit for fight igen, som ny!! Den behövde bara lite kärlek å omtanke......................

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III