• Naomi

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Funderar på att köpa en beg. Frog. Har några frågor som jag hoppas någon kan vara snäll att besvara.

Hur stora barn får plats i sittdelen?
    Min dotter är nu 79cm och väger 9,5kg. Hon är nu snart 16 månader och kommer nog åka en del vagn under vår och sommar.
    Funderar även på hur den är att köra med ståbräda. Tänkte använda den så i höst när nummer två kommer.

Klarar jag mig med en Frog eller måste jag ha en Cameleon för att den stora ska få plats i sittdelen?

tack tack

• Naomi

Tack för svaren. Då får det nog bli en Frog. Bättre i pris och så gillar jag inte flecce så mycket heller.

Jag har en fråga till. Hur mycket kan vagnen lasta? Går det tex. att köpa med sig 1 l mjölk, 1l fil, 1 kg potatis och ett paket köttbullar och lite frukt. Typ en vanlig middags handling och få plats med det i korgen under vagnen?

• Naomi

Intressant för det är de i Stockholm också. Undrar om det är deras policy. ;-(

• Naomi

Ni som haft både Frog och Cameleon, märker ni stor skillnad med de fjädrande hjulen?

Är fortfarande osäker på vad som passar oss bäst. Min tjej hatar dessutom att pröva vagnar och skriver som en tok.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III