Inlägg från: filippa78 |Visa alla inlägg
  • filippa78

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Ny här på familjeliv. Är stolt ägare av en Bugaboo Cameleon med färgerna grå basfärg och beige fleece färg. Nu när våren kommer (om den kommer) ska vi köpa rosa eller orange fleece. Ser fram emot det. Just nu så har vi en grå åkpåse och bugaboo skötväskan som tillbehör. Men vill gärna ha parasollet till sommaren.

• filippa78

miss oktober: Näe jag vet inte heller vad du gör. Jag har inga problem oavsett underlag. Vi bor inte heller i stan (vi har oftast oplogat utanför vårat hus) ännu har det inte varit några problem. När det är sjukt mycket snö typ snövallar så lutar jag vagnen mot de stora hjulen. Vänder sällan de stora hjulen fram. Det behövs inte. Det är klart lättare i kall snö än mjuk när det är runt nollan. Men snart är ju vintern över....hoppas jag iaf.

• filippa78

Det finns ngn som vill köpa en Marinblå Bugaboo frog på Blocket. Om ngn har att sälja.

• filippa78

Oplogat är inga problem alls. Det är kramsnön som jag tycker är jobbigt. Fast min kompis som har en Knorr har det minst lika svårt. Vi bytte vagn en stund för att testa och det var ingen skillnad alls. Det var en dag då det var en massa kramsnö på gatorna.

• filippa78

AMH: Ja gult till våren är ju givet....vill oxå ha.

• filippa78

brilleslangen: Ja min man sa det. Han var i Amsterdam kring jul och var förvånad över att det var Bugaboo vagnar ÖVERALLT *s*

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III