• Moa38

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

ville bara berätta att min sambo numera är SÅLD på BugaBoo!!! var och kollade lite igår för han har varit lite tveksam (framförallt pga av priset) men jag har försökt förklara och beskriva alla fördelar (+ att vi har en liten bil, Ford Sedan, och planerar att vänta med inbyte).

Hon skrattade i affären (Bonti) när jag frågade om hon ofta var med om det att killarna var tveksamma tills de hade provkört en BugaBoo, och hon svarade att det har jag ju varit med om ett par gånger!!!

Är SÅ lycklig att jag skall få (KÖPA) en BugaBoo om ett par månader.

• Moa38

Jag har varit inne på Bo ti i Malmö ett par gånger (senast går) och de har varit otroligt trevliga och hjälpsamma!!! Har inte märkt av någon stroppighet över huvud taget.
    Kanske de har fått nys om även här nere att kunder inte varit nöjda, vad vet jag. Men jag är helnöjd med bemötandet iaf.

• Moa38

hej på er. Jag har en fråga till er experter : )
    Om två veckor åker jag till Berlin och tänkte kolla upp hur det är medd priser och så på BugaBoo Cameleon där (har man tur så kan man kanske köpa på taxfree).
    OMnu vagnen skulle gå sönder eller så, vet någon om man då kan lämna den (få hjälp av) till en återförsäljare här i sverige eller man måste skicka den till den affären där man köpte den? För isåfall är det ju ingen vits att köpa billigare om man ändå måste skicka den dit OM den går sönder sas.

• Moa38

Någon???

Om två veckor åker jag till Berlin och tänkte kolla upp hur det är medd priser och så på BugaBoo Cameleon där (har man tur så kan man kanske köpa på taxfree).
    OMnu vagnen skulle gå sönder eller så, vet någon om man då kan lämna den (få hjälp av) till en återförsäljare här i sverige eller man måste skicka den till den affären där man köpte den? För isåfall är det ju ingen vits att köpa billigare om man ändå måste skicka den dit OM den går sönder sas.

• Moa38

Jag förväntar mig inte att få ev fel åtgärdat här hemma av en återförsäljre gratis, det var mest min sambo som funderade på att köpa när vi är där, men jag tror som ni att det bara kommer att bli problem. Säkert direkt eftersom jag (har efter kära mamma : ) verkar ha otur med grejer jag köper.
    Tack för era svar.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III