Inlägg från: MalinMalin |Visa alla inlägg
  • MalinMalin

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Någon som har tid och lust att förklara hur jag ändrar fjädringen på framhjulen när lillan väger över 8 kg? Har försökt pilla lite men ser inget reglage och jag får utslag av bruksanvisningar..

• MalinMalin

Jarnis och Stargirl: Tack för hjälpen!

Linda girl: Finns en röd fleese på Blocket som det säkert går att pruta på (har legat ute ett tag) så ta rosa och fynda en röd.

Själv är jag sugen på grön men då vill jag ha åkpåse, skötväska och parasoll i grönt också så då blir det så himla dyrt...lutar lite åt rosa då istället för då _går_ det ju inte att köpa till matchande grejor. Någon som vet vad man får för en fleese om man säljer den, 700 kr som de vill ha på Blocket verkar vara för mycket. Eller så är rött inte så eftertraktat, typiskt att det är den jag har.

• MalinMalin

Jagotösen: Jättefint! Du får försöka göra Bugaboomärket med potatistryck

Har precis brottats med vagnen ett tag, försökte byta från liggdel till sittdel. Men jag fick inte ner tyget så långt så att jag kunde få på metallringarna på knopparna. Någon som har tips hur man kan göra? Tur att barnen sover, inte bra för dom att höra så mycket svordomar... Lyckades iallafall ändra fjädringen, tack för hjälpen med det!

• MalinMalin

Stargirl: Tack för hjälpen! Jag satte på ramen på vagnen först, var nog dumt. Men nu har jag satt på liggdelen igen så jag kommer nog ha kvar den ett par veckor till. Sittdelen var inte så ombonad som jag trodde och det är ju kallt som attan fortfarande.

• MalinMalin

Turkos och brun fleese låter skitsnyggt! Eller varför inte brun bas och turkos eller rosa fleese, gud va snyggt det hade varit! Undrar om det kommer några nya färger i år och när isåfall. Är det någon som har kollat upp vad det skulle kosta att få kuren och sittdelen uppsydda av en sömmerska?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III