Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Hej!
Är det ngn som har provat på att jogga med en bugaboo? Killen i affären menade på att han inte skulle rekommendera det...
Hej!
Är det ngn som har provat på att jogga med en bugaboo? Killen i affären menade på att han inte skulle rekommendera det...
Ok, tack 82:an, vill nog ha en i alla fall
Är den värd pengarna?
Jag gick förbi en affär idag bara för att kolla, egentligen tycker jag att det är helt för mycket pengar och jag tyckte även att dom var fula förut, men jag måste medge att geckon är jäkligt snygg. Jag gillar den gröna och tyvärr har dom den på lager och då blir det svårt att motstå. Men jag får så dåligt samvete för vi har en Emmaljunga som bara har använts ngra månader. Hoppas jag kanske kan sälja den...
Så, nu vet du 82:an
Stargirl eller ngn annan kunnig
Hur mycket skulle ni ta för en Emmaljunga classic sittvagn med mjuklift köpt för ca 5000 kr i slutet av 2005, använd 2 månader?
Stargirl
Tack för svar!
Vagnen är marin och jag har en skötväska som kostade runt 358 kr. Hur ska jag göra med den?
Stargirl:
Tack för hjälpen. Har kikat lite på blocket. Tycker det verkar vara ett rimligt pris. Man vill ju inte gärna sätta ett för högt pris och sedan inte bli av med den...
Verkar finnas en del av denna sort (också ganska nya) ute nu
Ska ju köpa en gecko
Tänkte köpa en ny, hurså?
Stargirl:
Tack för tipset, men den blir ganska dyr, eftersom jag måste betala frakt från Göteborg och vill gärna ha en grön. Nä, nu måste jag ut med hund och barn, bye, bye och tack för hjälpen.
Linnisen:
Kan man inte dra en filt eller ngt liknande som man har i bilen över chassit innan man placerar liggdelen på chassit? Var bara en tanke...