Inlägg från: Linda girl |Visa alla inlägg
  • Linda girl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Snart ska vi sälja våran UJ och köpa en Bugaboo Cameleon. Tänk att jag var så dum att jag inte köpte den från början
    Stella föddes 13/12 och redan ångrar jag vagnvalet. Snart vill hon sitta och då vill jag se henne.

Nu måste jag bestämma mig för färg. Grå basfärg är bestämt men ska jag satsa på rosa först eller rött? Vad tycker ni??
    Åkpåse känns som ett måste nu när det är fortfarande vinter, hur är det med parasoll?

• Linda girl

Skrutteplutt: Vi har en UJ nu och den är sååå lång att den är knepig att ha i bilen tycker jag. Jag får lirka in den åt båda hållen. Vi lånade min väninnas Cameleon och den är 100 ggr smidigare trots att den fälls i 2 delar. Oxå lättare att plcoka in i bilen och tar mindre plats. Vi hade en presenning i bilen som vi la mellan chassi o sittdel. Ville inte smutsa ner min väninnas vagn men dte är en bra lösning för oss oxå. Fast det är väl mest vinertid det är ett problem. Denna vinter har ju varit extrem ur smuts/snö synpunkten oxå.

• Linda girl

Milimina: Vi kunde få hem våran vagn omgående från Bonti så det verkar som att många har vagnen inne eller så att det inte är så lång lev tid. Vet inte var du bor men i sthlm verkar många ha vagnar på lager.

• Linda girl

Tummy: Vi börjar med ett. Tror det blir rosa sen så köper vi till ngt annat till hösten.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III