Inlägg från: Indiska |Visa alla inlägg
  • Indiska

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej alla BB Lovers!

Måste få dela med mig ett så snyggt tips! Var idag på Ikea och såg då att det säljer en orange flecce filt på barn avd. den matchar perfekt till oranga fleecen, som jag själv har
    filten kostar endast 59 kr, de fanns i andra fina färger med.

• Indiska

Jag köpte nyss en cameleon från barnbuiken, och fick madrass med!
    Den följer väl alltid men!
    Så som jag förstår det.

• Indiska

Eftersom jag inte annvänder liggdelen så var jag tvungen att kolla,
    och jag har en!
    Har en UJ också, det följde med madrass till den med, tycker att BB madrassen är tjockare!

• Indiska

Stargirl: den härligaste tycker jag

Grå/orange, jag är helnöjd!
    Vad har du för färg?

• Indiska

Snysnop o Stargirl: Kul, den är så härlig, så fin orange färg, jag har även köpt en så fin fleece filt på ikea till, de är i samma oranga färgton.

Stargirl: Såg din vagnlist , du är nog den som jag känner till som haft mest vagnar, jag är impnerad!

• Indiska

"Hjärnsläpp"
    Vagnlista och imponerad ska det vara!

Fast man slutat amma för ca 9 månader sen så sitter
    "ammnings hjärnan" kvar, så irreterand!!
    Tappar ord kan ej stava och glömmer fortfarande saker överallt! Är nästan lite orolig för att jag en dag kommer hem utan min son!

• Indiska

Jag glömmer fortfarande bokstäver, ni får ha översende med detta!
    HHHHAAAAAAA,HHHHAAAA

• Indiska

Jagotösen: Vi har haft UJ och har fortfarande, tycker den är superbra!
    Jag är jätte nöjd med den. Men BB är supertoppen!
    Jag gillar båda vagnarna, de är lätta och stilrena, UJn funkar bättre när det är snöigt och kramsnö, medans BB är bättre när det barmark.
    Jag gillar att man kan vända BB.

Jag är glad för att jag har två vagnar!

• Indiska

JagoTösen: Man kan beställa sitttyg till UJn, kostar 800:- om jag inte mins fel!

Jag skulle inte heller ha godkänt att jag fick ett visnings ex, vill ha min vagn uppackad framför ögonen! Men vet att de sänker 1000:- på sipleworld på visnings ex. köpte min UJ där och då hade de inte svart förutom i vidnings ex, men den ville inte jag ha!

Tycker att alla andra har ju övat på dennna vagn, nej, jag vill ha ny!

• Indiska

JagoTösen:

Det var på babyproffsen, men för ett år sen, jag kan ha fel!
    Men ring och fråga, Lycka till!

• Indiska

Snysnop o Jagotösen: Ni är så snabba, på att svara, har fullt upp mrd att skriva o passa min son! Hur ska detta gå!

• Indiska

Bebisyra: Jag tycker inte att det är ok att de gör så, först i butiken och sen lastar den full, säg att ni vill ha en ny i kartong! Jag hade krävt det!
    Iof så är det ju era saker men ändå, jag hade blivit jätte arg!
    Men det är ju jag! :.D

• Indiska

S o J: Nej, jag menade faktiskt er, speciellt när jag svarade fel i andra tråden!!! Ni får sluta retas! HHHHaaaaaaa
  • Indiska

Nu ska vi åka pulka, imorgon bär det av på 30 års fest och L ska sova hos mormor för första gången!

Ha en trevlig helg!

• Indiska

Jag har Både UJ och BB, tycker att båda är lätta att fälla ihop, UJn måste man också ta av liggdelen på för att kunna fälla vagnen.
    Eftersom chassit blir så litet ihop fällt, så gör det inget att men måste ställa sitt/liggdelen på!
    UJn blir mycket längre och bredare, tycker att BB är snyggare och en roligare vagn!

Hoppas det kan vara till ngn hjälp!

• Indiska

JagoTösen:
    Superfint, vad duktig o påhittig du är.
    Kanske ska försöka själv.....Kommer inte att lyckas då jag är usel på att sy....

• Indiska

BV:

Lite pepping... Det där fixar du, se till att vara uppbokad, För det är fruktansvärt att vänta på bebisen.
    Var precis likadan, men min bm sa till mig att boka upp dig nu, jag lyssnade inte

Lycka till!
    jag har orange fleece och älskar den!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III