• emlet

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Här var Ni ju...äntligen kommit hem efter julfirande hos mina föräldrar i Småland och man kan säga att vi blev lite ut tittade av andra barnfamiljer med vår vagn.
    Men faktiskt så var det inga kommentarer om att "vilken ful vagn" utan alla var imponerade av vagnen och hur smidig den var och att den "funkade" på snö.

God fortsättning.

• emlet

Har varit ute en sväng idag med vagnen, gick över förväntan. Lite svårt där det låg massor med snövallar men där fick sambon hjälpa till med vagnen.

Kan inte annat än att hålla med "snart tre" att vilket övertag vi har

• emlet

Snova: Har gått hur bra som helst att köra snön. Var ute på en promenad idag på vägar som inte är särskilt breda och de var inte plogade, men vi vände bara de stora hjulen framåt och det gick hur bra som helst. En i gänget körde en trehjuling och de fick nästan kämpa lite mer än oss

• emlet

citymamma: Vi byte till Hugo när han var 4 månader för då vägrade han att ligga ner i vagnen...och vips så var det roligare att åka vagn igen..

• emlet

snart tre...Vilken söt kille Ni har. Han såg ut att trivas i vagnen. Skönt att det gick bra med bytet från ligg till sittdel.

Filippinan: Jag har varit ute nästan varje dag med vår Frog och den har funkat kanon att köra även nu med en massa snö ute. I helgen så var vi ute på landet och vände då på vagnen så att vi körde med de stora hjulen fram.

• emlet

Idag efter vår tur med vagnen så fick Hugo testa sin pulka....
    den var mycket populär skrattade mest hela tiden även om han for runt som en liten vante i den...tur att det finns sele

Qubllini: Vi hade också Otto på förslag men sambon ville ha Hugo så det blev det.
    Jag ville att han skulle få heta Wilhelm men fick inte igenom det heller som första namn utan som 3:e namn

• emlet

Nu är vår kille varken så himla lång eller väger så mycket men han ser väldigt liten ut i sittdelen. Men vi byte då han vägrade ligga ner utan ville titta när han låg i vagnen.
    Han har fleecoverall + filt i åkpåsen.

• emlet

Vi har också en babypulka till Hugo och han tycker att det är mysigt att åka. Tror nog att vi har en liknande som "Uno" har för vår har också spännband med hög rygg där bak
    Vi bor inte i innestan och vagnen funkar på våra slaskiga vägar, visst att man får vända och köra med de stora hjulen framåt ibland.

• emlet

Idag fick vagnen verkligen visa vad den går för, all lös snö har nu frusit så idag var det verkligen upp och ner när man gick men sonen sov som en lite prins i den. Möte flera som tittade på mina små fram hjul och nästan skakade på huvdet....

Nu har vagnen fått visa vad en kan de senaste dagarna....ser fram emot helgen då vi skall åka till svärföräldrarna som bor i ett mindre samhälle så man kan bevisa för vännerna där som är skeptiska mot vår vagn att den även funkar där

• emlet

Åhhh tänk om de kunde börja med syskonvagn det vore så kanon...vi vill ha barn ganska tätt....

Din kombination " snart tre" låter riktigt snygg är inne i brun period på allt till både mig och sonen . Om vi skulle köpt en cam nu så skulle vi ha valt den grå basen och den gröna överdelen...sambon vill ha gul överdel.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III