Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Blue Vapor - låter helt underbart! Har ett presentkort som jag måste boka in för lite efter-grav-behandlingar och när jag läser ditt inlägg så fick jag verkligen tummen ur för att ordna det. Axlarna värker järnet av allt kånkande på bebis...
Beta- vad? Något jag ska göra?
En vanlig BB vecka:
- Äldre dam i kön på Vivo, lutar sig fram och säger "nu när vi ändå står här en stund så kan du väl berätta lite om den här vagnen som alla kör, mitt barnbarn ska ha barn snart och de ska få en vagn av mig och jag tycker den här verkar så smidig och modern"
- Promenad tillsammans med EL mamma som suckar oavbrutet över onda handleder och tung vagn och bara vill byta till en BB.
- Beröm på flyget för det fantastiska fodralet till vagnen.
- Ett gäng östgötska turister på Åhléns fik som högljutt diskuterar "jösses, vilken konstig vagn", "vilka fula hjul", "vad låg den är, stackars barn ligga där nere i mörkret" osv... är ju själv östgöte men inte just då!
- Promenad med Brio mamma som bara vill sälja sin vagn och ha en ny BB
- UL mamma som tycker till på gatan i snögloppet "är det verkligen bra att ligga och skaka med sådär små hjul, jag menar tänkte du på barnet när du köpte den där vagnen"
- Möter annan mamma i barnvagnsrummet som blygt frågar om hon får testköra min vagn en sväng i hallen eftersom hon är jättetrött på sin EL.