Inlägg från: stora lilla J |Visa alla inlägg
  • stora lilla J

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Ok, har äntligen lyckats övertala mannen om att en Bugaboo är livsnödvändig, men står i valet o kvalet mellan geckon o cameleon.

ÄÄÄÄLSKAR att geckon bara väger 7kg, då vi bor högst upp i hus utan hiss o barnvagnsrum, men missar man för mycket funktioner??

Någon därute med erfarenhet av geckon? Råd o synpunkter emottages tacksamt - går in på min fjärde barnvagn nu, orkar inte göra fel igen...

• stora lilla J

Har precis fått min gecko, liggdelen har en tunnare madrass, ska finnas en tjockare att lägga i enligt havenstockholm, men den tunna madrassen varkar helt ok!

• stora lilla J

regret: har en gecko(7kg) som jag tar med sonen i (9kg) och bär upp, bor högst upp i hus utan hiss. Var litet jobbigt i början men man tränar snart upp det, som med allt annat som har med barnet att göra! Ner går vi helt enkelt i trappan, steg för steg och det är inga problem! Man lär sig, och tränar snart upp rätt muskler!

• stora lilla J

Vi med cam eller gecko - hur fasen ska man göra med skötväskan??? Finns det inget smidigt sätt att hänga den på vagnen? Fanns ju clips till froggen, men nu då?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III