Inlägg från: laura2006 |Visa alla inlägg
  • laura2006

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Vi har bestämt oss för att sälja våran UJ vagn och köpa en Bugaboo Cameleon istället. Jag tycker den grå basfärgen är supersnygg och vill nog ha rött eller sand som fleece överdrag. Ska bli superkul!!!

• laura2006

snysop: Det är jag säker på att vi blir. Önskar att vi hade köpt Bugaboon först och sedan kanske bytt till en UJ när Emilia är runt 2 år lr liknande. Det hade varit perfekt. Alltså ta det i den ordningen. Vi kanske är så nöjda att vi inte villbyta iofs.
    Orange är ju oxå snyggt men tror inte att sambon går med på det. Vi får börja med sand tror jag och uppdatera till ny färg senare.

• laura2006

Angel80: Vi ska oxå precis köpa och jag har ringt o frågat. Barnbutiken och Bonti hade grå Cameleon på lager. Men du har ju god tid på dig. Kan ju beställa när som helst nu och låta vagnen stå kvar tills du vill hämta ut den.

• laura2006

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååh min man ringde precis. Han undrade vilka färger jag ville ha på Bugaboon. Han hade ringt runt och sand/rosa fanns inne likaså grå/rosa. Först ahde vi ju tänkt sand eller röd fleece men den rosa är ju bara så snygg.....

Jag valde sand/rosa. Hoppas jag blir nöjd. Min kompis har oxå sand bas och den har hållit sig fin och ren under hela vintern. Så jag kör på det...Tänk att jag är en Bugaboo ägare vid lunch

Uj´n har vi en köpare till så det är inet så mycket vi lägger mellan. Vi får 6000 för liggdel (röd), sittdel (svart) + en åkpåse som jag fått i present och jag tycker är ful (svart påse med grå insida från Alvi) så det är perfekt att bli av med den.

• laura2006

jompa: Ja gult fleece är oxå snyggt till sand Vill ha.... *s*

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III