Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Nä nu börjar jag få lite ångest, snart kommer bebis nr2 och är det dax för UJ:n, jag kommer sakna min lilla Gecko
Nä nu börjar jag få lite ångest, snart kommer bebis nr2 och är det dax för UJ:n, jag kommer sakna min lilla Gecko
Eftersom jag inte orkar leta upp nån blöjhinktråd så frågar jag här
Är det någon som har sangenic eller korbell blöjhink? Är dom nåt att ha, är dom såpass bra att det väger upp fulheten? Jag har hittills använt vipp, men nu har min lilla prinsessa lärt sig att trampa på pedalen.....
PinkBabe och Snart tre: Ja det får nog bli nån form av luktfri hink, det funkar som sagt inte med vippen längre. Hon står och trampar på pedalen hela tiden, vilket resulterar i att det kommer ut bajslukt HELA tiden, inte så najs
Jag har faktiskt aldrig varit på Haven, jag är för slö, jag håller mig till barnbutiken, som jag ju faktist också är väldigt bra
Fast jag tycker inte att det är nåt direkt problem att varukorgen är liten, det är ju ändå oftast fyra-fem kg som gäller för alla vagnar, oavsett storlek. Så om man inte ska handla 5kg bomull så funkar det bra tycker jag
Jag tappade ett framhjul på min Emmaljunga en gång. Jag kan meddela att jag inte tyckte att det kändes som om min bebis var i livsfara.
Jag går heller inte omkring och "skäller" på EL ägare för att dom har gjort ett livsfarligt val. Ibland blir jag så trött på folk.
Dessutom tycker inte jag man ska underskatta en vagn bara för att det är en sk "kändisvagn" varför skulle Gwyneth tex ställa lägre krav på en vagn än Kajsa Persson i Umeå?
Grattis Helena
Jag har bf den 16 februari men skulle gärna se att den lille tittar ut redan nu, jag är trött på att vara tjock! Det som ju är lite "tråkigt" för mig är ju att när bebis två kommer så får jag ställa BB:n åt sidan ett tag
vallis: Jag saknar inte bygeln på Geckon, fast min dotter är ju såpass stor (snart ett och ett halvt, och jag har ju bara haft vagnen tre månader) jag kan tänka mig att den är bra när dom är mindre att dom har nåt att hålla sig lite i. Huruvida hjulen skulle vara sämre har jag ingen aning om.
Jag har en Gecko. Jag är supernöjd med den. Min dotter är ett och ett halvt nu och jag tror inte att hon kommer växa ur vagnen innan hon är för stor för att åka vagn.