Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Ni som har köpt i Holland.. beställde ni genom internet? hemsida? :)
Ni som har köpt i Holland.. beställde ni genom internet? hemsida? :)
Förlåt att jag skriver igen men jag hittar inte nån bugaboo på kidsroom.de ??
okej :) det stod ju i första inlägget.. men då vet jag :)
Vilka har bilder i sina album på sin bugaboo? :)
Jag vill verkligen ha en Cameleon! Ska försöka köpa en men det är inte lätt när vi båda är fattiga studenter.
Tack så mycket för alla svar! Lite roligare att kolla på privata bilder av vagnen istället för på alla hemsidor!
Vi ska försöka sälja lite saker som vi inte behöver och sen fråga våra föräldrar.. Ossian vill så himla gärna ha en Bugaboo! Haha. Den skulle iaf vara jättebra för mig med mina små 159cm och två trappor utan hiss..
Hejsan! Var och klämde på cameleonen inne på NK idag :) Helt underbar.. blir bara mer och mer "kär". Nån som vet vad det totala priset blir om man beställer från Tyskland (pingpong-online eller kidsroom)?? Och kan man få vagnen snabbare än 6-8 veckor nånstans? Tacksam för svar!! :)
Tummy: Okej! Så det går alltså fortast att beställa i en butik här i Sverige? Det finns ingenstans där de finns på lager?
Granarna: Ja jag får göra det :)
Idag bestämde vi oss! Och den 1:a mars kommer vi äga en Cameleon!! :D Grå-svart.. får köpa till nån extra färg sen! Jag är hur glad som helst!
82:an: Tack! :D Nej det tror inte jag heller.. den har absolut alla funktioner som jag söker/behöver.