Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
måste fråga: jag har en frog och har aldrig fattat hur man kör med bara två hjul, ska man lossa dem främre små hjulen och i så fall hur?
måste fråga: jag har en frog och har aldrig fattat hur man kör med bara två hjul, ska man lossa dem främre små hjulen och i så fall hur?
hej!
Jag har köpt en ståbräda till min BB (ståbrädan är oxå BB) och tänkte höra med er som har detsamma hur vagnen är att köra med ståbrädan och barn på. Vet inte om jag har monterat fel eller nåt men jag tyckte att den blev tung och svårstyrd.
Sätter ni ståbrädan bak vid de stora hjulen? går det att ha dem små hjulen "upplåsta"?
Mitt barn som står upp äger ca 14 kg, det borde väl inte vara för tungt?
(Jag har liggdelen på vagnen om det gör nån skillnad)
Tacksam om nån vet och svarar.
en fråga till er som har/haft frog:
Jag köpte nytt tyg till min frog idag men fick med innerfodret i beige färg. Tidigare har jag haft ljusblå insida och ville ha det igen. I affären som jag köpte tyget i påstod dem att det inte går att köpa med ljusblå insida eftersom det enbart tillverkas med beige insida nu.
Därför undrar jag om det är nån som har nån annan färg en beige på sin insida.
okidoki, då förstår jag varför jag inte kunde få med ljusblå insida. Lite trist att dem bara hade beige, ser rätt trist ut, men vad gör man.
82an: jag har en svart frog, men den är några år nu och sufletten har blivit lite blekt, därför ville jag ha en ny suflett.
Jag blev lite besviken över att det inte gick att få samma, så det kanske är dags att köpa en ny vagn. Vill ha en grön cameleon, så snygg!
Ni som har haft frog och sålt dem vidare, är dem lättsålda och vad får ni för dem?
vet att detta har frågats innan men jag hittar inte svaret:
nån som köpt cameleon via ping-pnog och vet priset?
tack så mycket tummy!
tack du också Fru Indosaurie, du skrev svaret på mina följd frågor också!