Inlägg från: junibäbe |Visa alla inlägg
  • junibäbe

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej hej! Brukar kolla in er tråd och har ställt lite frågor ett par ggr. Nu har vi äntligen bestämt oss på att köpa en BB cam, känns jättebra ! Har bara en liten fråga till. Ska till Sthlm nästa helg och då tänkte vi ta en sista titt och beställa den. Kan ni rekomendera nån affär som har många färger uppställda. När vi var och tittade i Gbg fanns det bara en gul/svart och det vore roligt att se fler kombinationer. Det blir inte riktigt detsamma att se på bild.

• junibäbe

Tummy: Kollade in din skötväska! Gud va´läcker!!! Vart har du beställt den?

• junibäbe

Tummy: Du är verklien en trendsetter. Håller på att beställer jag med nu ! En liten fråga. Vilket betalningssätt tog du? Är osäker på vad money order och chek är *rodnar*. Vore ju smidigt att inte behöva betala med kortet över nätet.

• junibäbe

Nu beställde jag den sista svarta ! Nu fattas det bara vagn och bebe till min väska ! Funderar på svart /grå bb, vi får se... eller kanske svart/röd... eller svart/rosa.. Å herregud, detta kommer bli komplicerat . Tack för tipset Tummy!

• junibäbe

Nu ansluter jag mig till er tråd på riktigt !! Har smygit runt här tidigare som åskådare och frågvis , men nu har vi beställt en cam!! Hade jättesvårt att välja färger, men tillslut blev det en grå/svart. Kanske lite småtrist men himla snyggt tycker jag! Å det kommer bli skitsnyggt med min shanghaiskötväska . Om det inte hinnar ändra sig innan sommaren så kan detta vara den första BB:n i min stad. Har inte sett nån än så läge, fast jag spanat. Ska bli spännande att se vad man får för kommentarer, för det har jag ju förstått att man får.

• junibäbe

Stargirl: Vi beställde vår vagn i Barnbutiken (?) på Södermannagatan i Sthlm. Jag orkade inte leta upp var de hade flest färger. Just nu står det alldeles still, för jag kommer inte ihåg vilken färg det var på vagnen i butiken vi beställde. Men på NK hade dom en grå/rosa, verkligen jätteläcker. Du får helt enkelt ta med kompisen på en liten rundtur i de olika affärerna .

• junibäbe

Hallå där alla BB-frälsta ! Jag ser i TS inlägg att man kan köpa madrass till liggdelen för 775:- Kan ju då gissa mig till att det inte ingår nån . Har alla köpt en sån eller kan man fixa det mjukt och skönt till bebe ändå? Känns ju lite dyrt tycker jag..

• junibäbe

Aha, vad bra!! Jag har inte fått min än (längtar!!!) så jag blev lite förvirrad. Prinsessanpåärtenmadrass borde väl funka till min kommande prins/prinsessa ! Vagnen kommer i början av maj och bebe en månad senare, vill att tiden ska gå fort!!! Ska bli spännande att se om Karlstad är redo för BB - än har jag inte sett en enda !

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III