Inlägg från: bebisyra |Visa alla inlägg
  • bebisyra

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej hej! Skulle vara skoj å höra vilka färgkombinationer ni har/bestämt er för?
    *nyfiken*
    // A, v. 33+6

• bebisyra

Tummy: Hahah.. måttligt road med andra ord.. maken alltså.. *s*

• bebisyra

någon som sett en blå/orange eller blå/rosa ute på vägarna? Dom färgerna har vi beställt.. intressant å se hur många som synts till, roligt att vara lite unik

• bebisyra

Tack för alla svar! Kul att får höra hur modig man är

Händigt att sy själv! Shit.. jag kan hamra men inte sy i en knapp - får nog bli att man köper ett set till om man får ngt sådant sug såsmåningom. *ler*

Minns inte vem det var som efterlyste smakråd ang färgkombinationen grå, röd och rosa.. men jag tycker nog att man ska försöka begränsa sig iaf - eller så är det jag som har svårt att föreställa mig den mixen. Hmm.. jaja..

Fö. så har jag hittat den ultimata skötväskan - Fleurville´s "pink stripe"! Passar pefekt i storlek och funktion (går att spänna fast ung. som skiphop´s väskor) och är urläcker när man älskar färgfyverkerier! Mkt. nöjd är jag över denna upptäckt!

• bebisyra

Vår Cameleon har kommit nu!!! Men alltså.. vad gör man när den visst stått framme i butik som visningsex. i en veckas tid och man fått den till ett bra pris pga att sambon jobbat där i några kvällar?
    Det ska väl inte spela ngn roll eller? De får väl inte ställa ut en betalade kunds beställningsvara?! Blev lite pissed off måste jag säga... *mutter mutter*

• bebisyra

Jagotösen: mm.. känns lite såddär skoj.. faktiskt...

Stargirl: är det sant?! Verkar helskumt faktiskt.. varför i hela världen kan man då inte köpa de BB som står framme för då? För det är som sagt en beställningsvara. Förväntar mig att en helt ny vagn levereras till mig - HELT NY, dvs. att den inte stått framme i butiken. Skumt att de resonerar så tycker jag.

• bebisyra

Indiska: den har iof bara stått framme i en veckas tid... inget renodlat visningsex. med andra ord.. känns som dom ställde fram min bara för att det var en "ovanlig" färgkombination eller ngt.
    Och nu är den som sagt undanställd på lagret. *skönt* Men istället har dom lastat den full med våra andra beställningsvaror... *grrr* och jag som blev knäppt på näsan av försäljaren då denna poängterade att "en vagn minsann inte var ngn släpkärra utan ett hjälpmedel" hmm.. skit.

Köpte den här i Jkpg

• bebisyra

Vilken storlek resp. tjocklek ska man införskaffa på kudde å täcke till en cam? Några tips?
    Förresten.. en nyfödd.. ska dom ha kudde i vagn och säng?

• bebisyra

Tummy: nya rön ang. kudde alltså? Den ska inte vara så stoppad va isf? eller.. osäker här nu..

• bebisyra

Hahaha.. ja man blir ju inte mer säker här inte.. bra att ni har testat iaf, får åtminstone liiiite mer kött på benen

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III