Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Yes, det gjorde det... Vet dock inte när det ändrades.
Yes, det gjorde det... Vet dock inte när det ändrades.
Det kommer komma fler svarta väskor om någon vecka eller så... Har satt upp mig på väntelista för den grön/rösa istället... Beslutsångest värre!!
Lisenlisen, classic är restad - jag står i kö för en sådan. Kunde inte motstå det rosa på den.
Ja, lagersaldot verkar stämma, förutom att jag vet att de kommer få in fler svarta väskor om någon vecka eller så.
isamamma, Har inte heller någon kudde till liggdelen. Åkpåsen är såpass mjuk och sen har ju bebisen mössa och grejer på sig. Men, om jag hde haft en sommarbebis så hade jag haft det.
Ang Shanghai-väskorna igen... Har hittat bilder på interiören och WOW(!) färgen som är på kantbanden är den färg väskan har innuti!!
Se här:
i43.photobucket.com/albums/e389/bellascloset06/IMG_02361.jpg
www.thingsbaby.com/images/chartreusecollage.jpg
ÅÅh vad jag vill ha den grön/rosa som är restad...
Pixibelle, ÄNTLIGEN! Har regelbundet kollat deras hemsida för NÅN gång måste de ju nämna "problemet"! Bra, då har vi fått det ur världen och oroliga får sina hjul utbytta. Kanon!
snart tre, viktigt att poängtera att dagens hjul INTE är farliga... annars får man höra det ändå... Också att BB visar förståelse för svenskt klimat/behov. Pluspoäng till dem!
snart tre, Tycker din resumé var toppen! Skall vi/någon lägga ut den som en ny tråd? Så vi kan hänvisa allt testsnack till den om det dyker upp frågor om det igen... Och om någon säger att den är farlig osv...
snart tre, du får hemskt gärna göra det om du orkar? Du skriver bra och vet HUR du behöver skriva för att inte "dö"!
snart tre, KANON!! Det kan inte bli något tjafs. Isf blir jag mer trött på FL än vad jag är... Och OM det skulle bli tjafs så ställer jag självklart upp!!!