Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Tummy - hehe, fast nu..... är åkpåsen köpt och ligger i garderåben, vagnen jättebeställd, skötväskan kanske ligger på posten... Men man kan ju alltid köpa NYTT såklart. Ny toppklädsel, ny åkpåse.. Mannen har ju redan föreslagit att vi kan köpa en ny skötväska om vi tröttnar på den orangea.

Fast det får nog ta och vänta LITE till... kan ju börja använda det som redan finns först, kanske!

• Blue Vapor

Snart tre - nämen NU fattar jag precis vad du menar med snedbelastning! Det såg inte jag förut, att själva selen inte sitter över båda axlarna! HM, nu blev jag verkligen fundersam....

• Blue Vapor

Har just åkt runt halva Solna, hela Bromma och hamnade i Vasastan för att hitta ett bra sushiställe Eller ja, nu har jag ju svalt ner all sushi. Vågade inte följa med in, för sist så fick jag inte köpa nån sushi då de såg min mage *morr* fast det var iofs därför vi cruisade, för att hitta ett annat ställe än det

Det var MYCKET gott, och jag vill ha vin.
    21 mars 21 mars 21 mars 21 mars 21 mars.

Imorrn blir det Ikea och Babyland. Bäst man kollar listan en sista gång innan natten sen.
    Ha en trevlig kväll!

• Blue Vapor

Ikväll blev det RAW.. Raw Sushi & Grill på Rörstrandsgatan står det på påsen.... www.raw.se till och med!

Mannen jobbar i närheten och brukar handla där. Såg HYPERfint ut, mycket folk i restaurangen och fin riktig sushi, inte såna grötkorvar man kan råka ut för ibland...

• Blue Vapor

Snart tre - hihi, jag= Ikea/Babyland Barkarby, blond, säkert nån slags tofs, rätt lång, svart TENSONjacka och jeans. Ja just ja, jag har rätt stor mage också

• Blue Vapor

MArvelina - räkan var ju exakt HUR GOD SOM HELA HELST!!! Hade kunnat ta en hel låda med BARA det!!

• Blue Vapor

OT
    Men tjejorna....varför äter ni inte sushin? För att en bit firre ska innehålla skadliga mängder såna basilusker så måste den vara BRA äcklig i övrigt -dvs det går inte att vistas i samma kvarter som den. Sushifisk är dessutom fryst innan, så då dör basiluskerna ändå! Det går bra att äta allt utom de med rå pilgrimsmussla på, tonfisk ska man undvika om man äter sushi ofta - eftersom det kan finnas miljögifter i den som inte är bra att få i sig för mycket av.

Men är det så att ni VET det, men av mentala själ ändå håller er till veg-sushi, ja då ska jag inte lägga mig i Alla gör vi ju våra egna val, men *viskar* det är i alla fall inte någon fara.... och jag är en SLV-rekommendationsföljare av dygd! Kram!

• Blue Vapor

Jag inköpte två Safeman-lås i helgen! PÅ REA!

Sambon undrade om jag var riktigt frisk då jag gick med på att köpa inte bara ETT, utan TVÅ lås på rea, i BLÅTT! *asg* Jag orkade inte hålla på längre, det var halva priset på Statoil i Rissne på väg hem från IKEA, så jag sa "vitaaaaaaaaaaaaaromvellrååååå" och så högg vi två. Jag som trodde jag behövde ett silver och ett orange liksom. Jag får väl måla lite på ett av dem så vi ser vilket som är vilket!

Och jag såg min orangea SkipHop på Babyland............................... Den ser ut som en gammal apelsin ju! Inte som nån flashig vägarbetare, som på bilden! Men nu ligger den troligtvis på posten och väntar på mig, får väl försöka vänja mig......ellerköpaenstormgråkanske.

• Blue Vapor

Men SNÄLLA jennie, skäl stavas SKÄL - inte själ heller....... jag som helt har för mig att jag hade högsta betyg i svenska språket....

• Blue Vapor

Stargirl -
    Nope.............. eller, nej ehm...tja RÄTT så skraj är man ju för den där utskjutningsdelen, måste jag ju erkänna Men vi blev gravida i första försöksheatet och vi ska ha nu i mars, så mitt slutgiltiga svar voro "nope" ja....

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III