Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Det är det här som är problemet (och även den stora fördelen med publicitet, om man nu vänder på det) att sådana här tester alltid får spridning till andra medier eftersom journalisterna läser andra tidningar och hämtar nyheter/upplägg därifrån. I det här fallet är det solklart negativt - taskig pr som går från från nischad branschtidning till bred morgontidning. Att det hamnat i DN betyder också att det inte är ovanligt att TT hugger och skickar ut testet till varenda landsortstidning i hela Sverige (vilket de jätteofta gör) - då får BB problem ska jag säga.

• snart tre

NUK: Vi har en Sangenic-hink och jag måste säga att den är toppen. För oss, som bor 3 trappor upp utan hiss och med soprum på gården, är det en nödvändighet. Annars skulle vi få springa med sopor jämt. Smidig, luktar inget och enkel att hantera - ett kap helt enkelt.

• snart tre

ICT: Nu har inte jag en Cameleon utan en Frog, men jag har inte haft ngr problem med den. Den rullar mycket och har nu rullat felfritt i fem månader, i snitt två timmar om dagen (jag går långpromenader med den). Men jag sköter vagnen och lastar t ex inte varukorgen på fel sätt, vilket knappast någon av oss BB-ägare gör.

• snart tre

Frida S: Åh, vad skönt att höra att du gillar Haven lika mkt som jag - de är superbra där och kanonduktiga på att visa vagnen. Vi köpte vår Frog där pga av det bemötande vi fick.

• snart tre

Frida S: Ja, det där med Bonti stämmer bra - vi fick exakt samma icke-bemötande där som du så då gick vi till Haven istället. Nu rekommenderar jag affären till alla som är nyfikna på vagnen. Så många som jag "skickat" till Haven som varit kanonnöjda och i köpt BB:s där - borde få provision snart

Fina babysaker har Haven också - har shoppat en hel del där. Härligt, härligt - men farligt, farligt

• snart tre

NUk: Ja, Barnbutiken är bättre än Bonti och Simpleworld och bra om man vill jmf. Nackdelen med Haven är ju att den är liten och bara säljer BB, vilket dock är en fördel om man bara vill klämma på just den.

• snart tre

Anna28Sthlm: Men hjälp vad oförskämt. Vad fan är det med en del människor nuförtiden?

• snart tre

Blue Vapor: Rätta mig om jag har fel, men visst bor du i Sthlm? Finns en kanonbra säkerhetsaffär på Alströmergatan på Kungsholmen (precis innan ROOM) där safemanlåsen säljs för 195 kronor. Köpte mina två där (bor på samma gata så det passade bra). Bra pris iaf.

• snart tre

Apropå säkerhet - tydligen härjar det en vagnstjuv (riktar bara in sig på de dyra vagnarna) på Kungsholmen just nu. Så se upp ni som bor där!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III