• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Dett mail fick jag nu på morgonen

Du har en livsfarlig vagn enl i tidningen Vi
    föräldrars test, Kasta den på sopen istället och
    utsätt inte andra barn för skaderisk, eller gå
    tillbaka till affären och be och få pengarna
    tillbaka eller annan vagn. Produktsäkerhetslagen
    gäller, de är tvungna att ta tillbaka vagnen
    eller ge er annan vagn.

Konsumentvägledare
    XXXXX

Jag tog bort namnet och ersatte mad X då jag inte vet om jag får skrive ut namnet

• 82an

Haha nä jag blev helt paff när jag kikade mailen Men mailet är så klumpigt och dåligt formulerat att det är skrattretande. När jag visade sambon nyss så lade han märke till att det är skickat 04:31 hmmm inte så seriöst

• 82an

Såg föresten när jag var runt på Norska motsvarigheter till FL; Libero och babyboom mfl ( för att hitta någon bra köp å sälj) att de har samma diskusioner om samma test som publicerats i deras motsvarighet till Vi Föräldrar.

• 82an

Snova: Vart har du beställt vagnen från? Jag bytte från grå till sand fast min vagn redan var levererad till butiken (barnbutiken) Så det går säkert bra.

• 82an

Haha på tal om i landsproblem. Jag har börjat få ordentlig separationsångest från frogen(inte för att jag inte vill ha camen) det är så många minnen med den. Jag kan inte skylla på amningshormoner heller längre men riktigt blödig är jag . >det är lite den där känslan när man lägger undan de först urvuxna kläderna i den minsta storleken *snyft*

• 82an

Milla S: Nej man kann inte höja och sänka styret på frogen. Det är bara på camen som det går.

• 82an

Oj! Vad billigt för vagnen. Nu blir jag nervös att min köpare ska ändra sig och köpa en annan vagn. Vi ska juh inte leverera vagnen till henne förens på Lördag

• 82an

Läste hela annonsen och såg att min van är typ 300:- dyrare men körd 3 mån mindre dessutom har jag bagclips och den svarta vagnen finns i Lund. Då är jag inte lika orolig

• 82an

vad bra att bugaboo komenterat testet

snart tre: Jag tycker det är en jättebra ide att informera om det här på FL

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III