• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Det var när jag bestälde frogen för ett år sen barnbutiken har numer bugaboon på lager så du kan få den på en gång

• 82an

meandmyfamily: Ska du sälja din cam (har inte förstått riktigt ) varför i så fall?*nyfiken* Det var en cam ute på blocket för några dagar sen för 6500:- den var använd 2 mån och med både sitt och liggdel och den försvan efter bara 1 dag.

• 82an

Jag tror att 6000:- är ett bra pris men jag är absolut inget proffs tror tom att du kan få lite mer.

• 82an

Nu har jag varit ute i riktigt djup kramsnö och kört bugaboo och det var tungt måste jag erkänna *pust* Jag testade efter ett tag att köra med de stora hjulen fram och det gick verkligen jättebra men jag bröt min nya nagel när jag låste småhjulen *snyft*

• 82an

Jisses en svart frog som jag såg på blocket hann vara ute i knapt 24 timmar! hoppas på samma lycka i mitten på januari med min röda frog tror ni det har betydelse på 2a hands värdet vilken färg den har?

• 82an

Asra: Åhh det blir sälkert jätte fint med sand/orange tycker även att sand/röd och sand/grön är supersnyggt

• 82an

Vi har kört med stora hjulen fram och det har gått bra då Undra om det skulle gå lättare att köra med bara de stora hjulen och ta bort de små vad tror ni? Ska nog testa det.

• 82an

Hahaha nu har jag varit och handlat med min kära BB på två hjul. Plockade bara bort dem och fäste "pinnen" mellan de stora hjulen. Kan varmt rekomendera detta i kramsnö det går juh att köra vagnen framför sig och dra den efter sig det gick hur bra som helst. Det var dock lite jobbigt att bara ha en fri hand i affären. Men det roligaste var reaktionerna på folk man gick förbi och som var i affärn. De flesta stirrade som om vi var galningar till och med ett gäng tjejer i 13-14 års åldern la komentarer som -vilken lustig vagn är den trasig? en annan svarade nä det är nog mycket lättare att dra den så där. Hihi!
    Måste varna att man blir utstirrad när man kommer med ett "UFO" på två hjul

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III