Inlägg från: katarina77 |Visa alla inlägg
  • katarina77

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

soffan1:
    Ja spanien är verkligen härligt. Sk abli urkul.

Ja det tyckte jag var generöst och smart av min väninnas man. De hade bestämt att resan skulle bli hennes present men sen att resa med en Brio är inte det roligaste sen så är bebisen så liten att en paraplysulky är inte det bästa kanske.
    Det ska bli en svart me de tillbehören som jag rekomenderade. Han har redan bokat en

• katarina77

Blue vapor: Ååååååh vad kul Då är det nedräkning

Mamma Rosa: Vi har Bugaboos egna väska som jag iofs gillar men vi har oxå köpt en Skip*Hop väska. Man ska inte hänga skötväskor på så lätta vagnar och därför finns det inget att hänga dem på. Men jag gör det iaf. Fast på egen risk förstås

• katarina77

Filippinan:

När ska du får barnet? Om det inte är på vintern så klarar du dig på grundpaketet + skötväska och bilstolsadaptrar till babyskyddet tycker jag är givet om ni har bil.

dvs

Vagn: 8700 cameleon (6900 Gecko) De är ju helt kompletta med liggdel, sittdel, regnskydd, myggnär och madrass etc.

Adaptrar 495 trro jag att dom kostar
    Skötväska (300-1000 beroende på modell och märke)

Sen så kan ni bädda med vanliga lakan och täcke på sommaren och till vintern köpa en åkpåse. Men å sprider man ju ut köptillfällerna.

• katarina77

Filippinan: Ja precis du kan fästa adaptrarna på chassit och därmed flytat över stolen direkt till chassit. Så man slipper ta ur bebin ut stolen om man bara ska in och shoppa lite lr ngt liknande. Det finns väl ingen direkt fördel att just köpa Bugaboos egna skötväska annat än att den matchar perfekt vilket jag tycker är snyggt

Med BF i maj så slipper du ju köpa åkpåsen nu. Den kan du ju köpa nästa höst. Då kan du ju köpa några fina påslakan till vagnen istället.

• katarina77

Filippinan: Ja precis du kan fästa adaptrarna på chassit och därmed flytat över stolen direkt till chassit. Så man slipper ta ur bebin ut stolen om man bara ska in och shoppa lite lr ngt liknande. Det finns väl ingen direkt fördel att just köpa Bugaboos egna skötväska annat än att den matchar perfekt vilket jag tycker är snyggt

Med BF i maj så slipper du ju köpa åkpåsen nu. Den kan du ju köpa nästa höst. Då kan du ju köpa några fina påslakan till vagnen istället.

• katarina77

Filibbinan: Storken har Bugaboo det vet jag. Även en babyaffär på Backaplan (baby hörnan heter dom nog) har Bugaboo Där var dom fantastiskt revliga och kunniga. Så dit skulle jag gå. Det var där vi för första gången såg Cameleon vagnen o fick en demo på semestern i september

• katarina77

Filippinan: SÅ bra. Återkom näör du varit där om vad du tycker. *katarina som tror att hon själv designat Bugaboo och tar åt sig äran när folk gillar vagnen* hahhahahhahahahhahaaaaaaa *asg*

• katarina77

Ja cameleons sittdel är STOR. Längre än Teutonias som vi hade innan. Det är en synvilla att den ska vara liten för att chassit inte är gigantisk.

• katarina77

Vi beställde Skip*Hop väskan från www.babybee.se och en dag senare fanns den här så från dem var det snabb leverans. Men jag har beställt 2 vagnar därifrån tidigare så jag slapp frakten.

• katarina77

Blue Vapor: Jag ser framför mig Eije philipsson när jag tänker på namnet Eije. Fast det är ju ett fint namn

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III