• emlet

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Har nu läst i genom det jag missat i helgen
    "Uno" Vilket brev!!!! så bra...hoppas att de svarar dig.

Vill bara säga att JAG ÄLSKAR min vagn vad än folk säger och olika tester visar.
    I helgen har den verkligen fått visa vad den går för i alla möjliga och omöjliga miljöer.
    Har kört i mycket snö och på de isigaste vägar...
    Har faktiskt fått beröm för att vi har en sådan snygg vagn för i det lilla samhället vi var i så finns det endast typ brio och emmaljungavagnar som finns..

Ha en skön kväll alla bugabooägare

• emlet

Snysop: Har läst dessa trådar och jag är imponerad av Er som skriver i dem hur Ni skriver. Man blir så irriterad på att hur de än börjar sina trådar så handlar det i slutändan ändå om BB.
    Vet inte vem det var som skrev av Er men tänk om man skulle börja säga något till alla med en Emmaljunga eller Brio så fort det har hänt något med deras vagnar.
    När vi köpte vagn så blev vi t om varnade för Emmaljunga Cerox pga bromsen.
    Har sagt det för men säger det igen...Denna vagnen är det bästa köp vi gjort den passar oss och vad vi är ute efter. Visst gillar vi att vara ute i naturen men då använder vi vår BB sele...

Har också fått kommentarer ute på stan men har försökt att inte bry mig....

• emlet

snysop: Håller med dig...tänk om vi skulle kritisera deras vagnar.
    Jag är så nöjd att vi gick emot våra vänners råd om vagnar när vi köpte och vilka är det nu som är avundsjuka på oss och vår vagn

• emlet

Hur kan man ha så förutfattade meningar om människor hon inte känner.

• emlet

Helna75: stort grattis. Vi har också en liten Hugo

• emlet

Har också sett Stokke på Söder..
    Idag möte jag en cam med grå/sand..mycket fin

Underbart promenadväder idag men önskar bara att slasket på trottoarerna kunde försvinna grrrr..

• emlet

1) Först - vilken vagn som är ett alternativ till BB (en lättviktare med svängbara hjul) skulle ni köpa: Tror att det skulle bli en UJ som vi tittade på också eller någon Quinny

2) För det andra - vilken av de mer traditionella vagnarna skulle ni ta om ni måste
    Skulle nog bli en Teutonia Mistral eller en Kronan

• emlet

Idag så fick jag ett litet gott skratt åt min sambo när vi var och fikade med en kompis. Han vred sitt huvud så många gånger och tittade på alla Bugaboos som for runt i Västermalmsgallerian och på promenaden över till Söder. Han kunde t om säga vilken som var en gecko, cam och frog.
    Så mysig dag att bara koppla av tillsammans alla tre

• emlet

Blue Vapor: Vi har också en BB sele men en Activ då min sambo haft diskbråk. Hugo har inte gillat den så mycket utan det är först när vi kunde vända på honom som han uppskattade den. Skulle det bli ett barn till så skall jag nog försöka med sjal istället.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III