Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Ni som har ex.vis Cameleon...hur länge har ni haft den? Vad har ni haft för problem- alls- med den?
Ni som har ex.vis Cameleon...hur länge har ni haft den? Vad har ni haft för problem- alls- med den?
Vi har inga barn ännu, men- funderar... Dessutom har jag en dålig rygg- osh av vad jag har frågat här förut och ni svarat- så känns BB som ett väldigt bra alternativ. Ryggen/min hälsa- och förhoppningsvis kommande barns hälsa går först.
Jag blir fundersam då jag läser neg grejer om BB, men- tror inte på alla tester som görs. Inte alltid.
Jag tror till 99% att när vi får barn...BB ev Cam... Läst mycket här, på BBs sida, mm...
Nackdelar? Några?
Ja, jag kommer inte att handla mycket med den. Det får killen och jag hjälpas åt med- dels pga min rygg. SKulle jag handla så blir det nog enklare saker. Ang just det.
Snart tre...jag tänker som du i mycket.
Jag vill ha en vagn som är lätt i vikt, hanteringen...är bra ergonomiskt för i första hand barnet...och mig.
Dessutom är jag själv "rätt liten" 153 cm kort/lång (välj själv! ) och väger ca 45-50 kg...tror jag... Så, konka omkring med en vagn som väger ca 15 kg, utan bebbe- upp på bussar, p-tåg mm...nääää
Av vad jag har läst överrallt, så är det mest BB som stämmer in. "Enda nackdelen" är...priset... Men, det får jag ta.
Jisses, vad jag längtar efter barn!!!
Jag har gått in på de sidorna som finns i tråden...som lagst i olika inlägg här...men, bl.a "ping-pong"...tror jag...får jag inte fram att beställa mm?
Vilka sidor har det beställts från, "nyligen"..?
Visst är det så att man får ligg- och sitt delen när man köper vagnen? Ex.vis 8700 kr i butik (ex.vis i Sthlm) ? Eller har jag uppfattat fel?
Ok... 8700/2=4350... per del liksom... Av någon anledning har jag inte tänkt så förut. Med tanke på att det går att köpa ligg del separat, och sen behöva köpa sitt del, på andra märken... Förstår ni tanke? Att det liksom inte ingår båda från början på en del andra märken...eller gör det det? Jag har som sagt inte mycket koll.
Visste ni att BB har vunnit priser? Det står på babystyle.com...har inte sett den sidan förrän nu.
Stargirl
Ok.
Det var länge sen jag läste tester (om något) i tidningar, eller hörde om sånt i media alls- jag har inte "hållit utkik".
Tänkte på att BB borde väl vara angelägna om att gå ut och tala om vad som är rätt och fel, för det har de väl inte gjort? Tänkte också på, en vagn med stor risk att skada barnet eller så- finns väl inte tällgänglig på den (lagliga- kan man uttrycka sig så- seriösa butiker...) svenska marknaden?
Lilla Sanna
Ang butikerna, så tror jag så med.
Media, jo- den världen är som den är...
Kollar runt på så många sidor...lite snurrig numera.
En fråga till...
Hur många kg max får sittdelen ta?
Jag och mina funderingar...
Vet någon varför ex.vis BB Cam är "så dyr"? Är det mycket märket- eller det tekniska runt den?
Snart tre...det var faktiskt det jag också tänkte på...(själv har jag fortf inte börjat i bebbe verkstan, men...är sååå sugen på BB Cam..! Hoppas det kan bli en sån sen!)
Ang testet...tror ni att ViFöräldrar och de andra, kommer att gå ut med den nya informationen?
Lite "udda" fråga kanske...men...du butikerna i Sthlm som säljer BB, har alla att man ev kan få köpa på av/del betalning? Såg att Bonti- tror jag, kan ev göra så. Kanske bara jag som tänker på sånt..!?
Tack! BB Cam är typ min "dröm vagn" av olika anl... Men, det där med betalning önskar/hoppas jag att jag kan dela upp lite. Hursom!
Boho
Personligt fråga...hur många ggr kunde ni betala av...så att säga?
Tackar för svaren!