Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Tycker också att man skulle hört om detta IRL eller att några andra tester borde visat problemet. Det måste ju ha gjort oberoende tester av BB förr? Tror jag sett det...
Tycker också att man skulle hört om detta IRL eller att några andra tester borde visat problemet. Det måste ju ha gjort oberoende tester av BB förr? Tror jag sett det...
Ja, det var ju oberoende tester, enl BB själva iaf! Tror dem.
Nä, Camen hade testats tre ggr, innan den kom ut på marknaden och sedan två ggr till. Läs brevet på sid 87!
Jag vet inte vad jag menade! Ville kolla bara att det fanns oberoende tester då jag sagt att jag trodde det till "gottare" under vänta barn forumet. Men alla vagnar lär ju testas.
Förstår att ingen i Holland hört talas om problemet. Antingen var det osannolikt nog två måndagsex de testat i Sverige eller så gjorde de ngt skumt ändå under testet, tror på det senare!
Vill ha min vagn nu och leka med den! Och så vill jag gärna ha en rolig färg, ångrar nästan grå/svart nu. Borde kanske tagit beige bas för den är så snygg att kombinera med andra färger sen om man mot förmodan skulle lägga en tusing på ny fleece...
Någon härinne som har bild på beige/beige?
(Det kan ju gå att ändra sig ff, bara en vecka sen jag beställde den ju)
Tror inte man tjänar några mängder på att skicka från USA men ngn annan kan nog svara bättre!
Cameleon kan nog vara bättre om ni är mkt olika långa, den har "teleskophandtag" som går att variera mkt. Geckon är himla låg och har inte reglerbart handtag. Jag är 162 cm och sambon är 190 så vi har beställt en Cam!
Lycka till!
Liten; jag väljer hellre ett fysiskt ställe dit jag kan gå vid ev.problem än nätet om det inte är mängder av pengar att spara dvs.
Blue Vapor, vore kanon om du orkar maila dem, jag vill också veta! Är så skumt med de olika förhållningssätten. Undrar om DN fått det helt rätt verkligen? En del annat stämde ju ej som sagt, som att BB bara skulle vara framåtvänd. Äh, vet inte men vore bra/kul att veta!
Orange är nog den färg jag helst skulle köpa till så småningom (ska bara få barnet och vagnen först... ) men fåfäng fråga, blir det inte lite svårt att matcha till kläder? Svarar själv efter lite fundering; nix! Det blir nog bra, bra val snysop!
Blue Vapor; har du orkat maila?
Måste man alltså montera den själv när den kommer? Är det svårt?
Och så en duuum fråga men jag hajar inte Qlianas skämt med fjärrkontrollen... Förklara ngn snäll!
Sand/orange är ju supersnyggt, mkt bättre än grå/orange som min skulle bli.
Har de sneaste dagarna börjat undra om jag inte skulle tagit sand/sand iaf dels för att det är snyggare om man skulle kosta påsig en fleece till och dels för att det kanske är "roligare" ändå...
Hjälp mig med synpunkter den som orkar! (kanske ff kan ändra min beställning)
Har bl.a. fått för mig att sand fleecen ej är så snygg och att de ser så olika ut de två beiga nyanserna...
Tja, man kanske skulle ge sand/sand en chans... Har bara sett den "live" en gång och tyckte det var sådr men det var ett tag sen. Ngn här som har en bra bild på den kombinationen i sitt galleri?
Aha, skämt med fjärrkontroll!en Den var bra! Jag tänkte inte ens så långt i min nattliga dvala...
Oj, vilket skötväskesnackmaraton det är här! Jag tänkte mig en Skip*Hop men den börjar bli så vaaanlig ju... Har en Timbukväska som är rätt schysst och har bra fack i. Tror jag!?
Ngn som har en länk till BB's egna väska? Har aldrig sett den tror jag!
Vad tror ni om att använda en sådan och köpa en skötbädd till bara?
Börjar bli ruggigt sugen på sand/sand nu, ska kolla om det går att ändra! Har mkt vitt på mig och det är ju assnyggt till, funkar med alla färger utom kanske beige som jag sällan har.
Vilket skämt 82:an, att folk tar sig tid!? Vad vill h*n få ut av det där undrar man?
Ska ringa och kolla om min beställning på Camen går att ändra till sand/sand eller om det är försent.
En sista fråga bara;
Blir det inte himla skitigt av skorna när barnet sitter i sittdelen på vintern när det är slaskigt? Vet att man kan tvätta men det kanske man ej orkar göra så ofta...
One Tree Hills åkpåse passar en enorm 2,5-åring jag känner! Han ligger som en ostbåge i den men han får plats ff...
Tack för svaren angående smutsiga dojor! Då ringer jag imorgon och försöker ändra, det är just barnbutiken jag beställt på!
Svarade "en sida för tidigt" om det låter skumt...
Är de där klisterreflexerna bra? Ngn sa att de knappt var synliga men det kanske är när det är ljust?
Har ej ringt och ändrat färgen än...suck! *Velig*
snart tre; klart vi gör! Shoot!
Ah, vi hämtar Camen på fre! Lite tidigt men vad 17, det blir kul! Och Lillan kan titta ut när som helst dessutom, man vet aldrig...
Om ni minns så ville jag byta från grå/svart till sand/sand och det gick utmärkt fast leveransen i princip kommit till affären. Undrar varför? Om de alltid tar några extra i vanliga färger eller? Ska fråga dem på fre!
Suktar nu redan efter ny fleece i gul, orange eller rosa, detta till sambons förtvivlan!
Hämtade Camen idag och nu är den monterad och klar! Sand/sand och babyskydd + adaptrar finns det med! JIPPIE!
Nu är nästa mål orange, rosa eller gul fleece också...