Inlägg från: isamamma |Visa alla inlägg
  • isamamma

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Lilla Sanna: Just nu har jag hängt upp mig på skötväskor. Antagligen för att jag redan köpt "allt annat". Men jag tror jag velar lite pågrund av att jag hört/läst att skötväska är överskattat och onödigt. Och att det går lika bra med en vanlig väska. Men det verkar ju väldigt praktiskt med anpassade fack och att den går att fästa på vagnen. Men, vel vel...Här i stan tar de mellan 800-900 för en Skip Hop vilket känns hysteriskt. Beställa från USA..? Nej, jag måste få känna lite på dem först. Synd att jag inte orkar ta mig utanför dörren ens, vel vel...

• isamamma

På spaning i Göteborg:

På min senaste runda på stan(inte så ofta nu pgr av foglossning) såg jag bara en enda på Kungshöjd, Gbg, grå/röd, samma färg som jag har köpt. Jag blev så glad så jag höll på att heja men det gör man ju inte....-)

Den enda andra vagnen som stack ut då bland alla gråa vanliga vagnar var en grön Stocke som faktiskt såg jättesnygg och chic ut.

Hur många BB-ägare i Gbg har vi här på listan?

• isamamma

Tummy: Jättefint med kinaväskan till grå/rosa cammen.

• isamamma

Puh, nu har lag läst ikapp alla helgens sidor! Det är inte klokt vad ni skriver..

Kul att läsa om alla färgkombinationer därute. Ser fram emot denna färgkaskad på stan nu i vår.

Angående sushi i Göteborg: Vi brukar köpa hos Sushi Senda på Landsvägsgatan mellan Sintra och Järntorget. De är stora, goda och billiga och personalen jättetrevlig. Men nu under graviditeten har vi lyxat oss med Café Japans, på grund av att deras vegetariska är bättre. Förr köpte vi på Japan Shop på Kungshöjd men sedan Sushi-nazin började där för några år sedan bytte vi ställe Hon blev förbannad om man ville byta ut en bit så man fick ljuga om allergi. men då tyckte hon ändå att man skulle betala styckepris för hela lådan. Så bye bye, sa vi!

• isamamma

Blue Vapor: har läst det där om sushi här på FL förut, men eftersom BM inte rekommenderar det så låter jag bli, inte så lång tid kvar ändå. Men snacka om att jag ska frossa så fort bebben kommit ut!

• isamamma

Blue Vapor: har läst det där om sushi här på FL förut, men eftersom BM inte rekommenderar det så låter jag bli, inte så lång tid kvar ändå. Men snacka om att jag ska frossa så fort bebben kommit ut!

• isamamma

Förresten de där låsen ni talar om, varför är just de på tapeten?

• isamamma

jag har också varit inne på långtradarsidan, misstänker också att det är fel

• isamamma

Otroligt!!!
    Vad är det för galning?

Jag är så himla trött på den där testen, för några veckor sedan poppade den upp i Göteborgs Posten, så vi lär väl inte slippa den på ett bra tag. Suck...

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III