Inlägg från: PinkBabe |Visa alla inlägg
  • PinkBabe

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Kentbabe: men Bugaboo har visst klarat EN 1888 testet både 2003 och nu i december 2005 efter att de fått reda på testresultatet och ville testa vagnen igen. Det är ju det som är grejen. Att den visst har klarat det och att test labbet hävdar att de använt samma testmetod och att vagnen då inte klarat testet.

• PinkBabe

Har hämtat min vagn idag En grå cameleon med rött fleece. Fasiken I LÖÖÖÖVE vagnen. Bar Alma i sele till butiken bara för att få köra henne hem i den.
    Min kollega köper min Kronan vagn för 3800 så det var ju helt OK
    Det som grämer mig mest är att jag inte köpte vagnen från början. Jaja lätt att vara efterklok.

• PinkBabe

Lovelyday: Nu är jag sprillans ny och stolt Bugaboo ägare så jag svarar oxå. Sufletten är vattentät och vindtät. Det är flera lager tyg på den

• PinkBabe

Tummy: Vi tog grå bas och röd fleece (hämtade vagnen idag). Snyggt med rött tycker jag. Grått är den mest gångbara färgen på basen fast det blå var oxå snyggt. Men sambon tyckte inte det. Så vi satsade på säkra kort. Får se om vi kompletterar med ngn annan fleece till sommaren. Jag tycker gult är fint medan Sambon fastnade för den gröna. Jaja vi får se... inet lätt det där,

• PinkBabe

snysop: Jag tyckte oxå Bugaboo var ful för ett år sen. Men nu är jag helt frälst *s* så många ändrar sig men alla vågar inte erkänna det.

• PinkBabe

Jag gick i 6 månader o var avis på mina vänners vagnar. Varje gång jag såg en Bugaboo tänkte jag att FASIKEN att jag inet köpte den. Men nu gjord ejag det....JIPIII, ska snart ut på promenix igen hahahhahaha

• PinkBabe

Man ska INTE fästa skötväskor på lätta vagnar. Så om du ska ta ur barnet så bör du hänga skötväskan på axeln. Min kompis har en UJ och hon hade en skötväska kvar på sin och vagnen välte när hon lyfte ur barnet.

• PinkBabe

Tummy: alltså vagnen kan ju välta om man har otur när man tar ur barnet. Så man ska vara försiktig. Fast det är ju inet hela världen eftersom barnet redan är ur.

• PinkBabe

82:an: Är dte mycket tyg som blir över eller funkar det att ha på en frog oxå? Fleecen alltså? Nu har ju jag en Cameleon men är mest nyfiken.

• PinkBabe

Snova: sand/sand är SUPERSNYGGT en mamma i min mammagrupp har den kombinationen. Det är verkligen super!! Nu har hon även köpt röd fleece som oxå är snyggt med sandfärgad bas.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III