Inlägg från: Marvelina |Visa alla inlägg
  • Marvelina

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

1) Först - vilken vagn som är ett alternativ till BB (en lättviktare med svängbara hjul) skulle ni köpa:

Quinny Buzz, eller möjligen en Stokke

2) För det andra - vilken av de mer traditionella vagnarna skulle ni ta om ni måste

troligen en emmaljunga city cross eller cerox

• Marvelina

tycker ni att Mutsy är så traditionell?

• Marvelina

Nån som vet om det är leveranstid på cam fleece i butikerna generellt sett (eller specifikt i stockholm) eller om de finns på lager?

• Marvelina

va? nä... men vad bra med simpleworld. ska genast kolla! tack!

• Marvelina

tror det blir en blå... eller är det trist?

• Marvelina

sitter här med fleece-färgproverna i handen. *suck* den blå är ju så mörk ändå... hade velat ha "basfärgsblå" istället... f-n vad svårt att välja...

• Marvelina

mmmm, just vad jag behövde... kikar på grön också... eller gul såhär till sommaren...

*aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrgrhhhhhhhhh*

• Marvelina

Blue Vapor: bra att ni hittat till RAW -stans godaste sushi enligt mig. Jag bor mittemot, och när vi kommer in säger de: jaha, och vad ska ni ha idag då? Ja, inte du (till mig) du ska väl ha en kimcheelax, bönor och miso tror ni vi handlar där ofta

• Marvelina

missa inte suchibiten med friterad räka på. mums! och gravid-ok såklart. som den söte lille servitören sa när jag handlade där när jag var gravid: beställde mammasushi och han sa " det är ingen fisk, men det är en räka, men den är friterad så det är okej, den är inte rå..."

• Marvelina

emlet: ni kan ju hälsa på mig (om ni behöver en ursäkt)

snart tre: vi kan ju ta nästa mamma-utan-barn-kväll där...

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III