Inlägg från: regret |Visa alla inlägg
  • regret

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Ja jag såg den på blocket men blev lite fundersam på varför de säljde den.. kändes "lättare" att köpa i butik också! Så lat är jag. Hehe.

• regret

Åh kombinationen brun och turkos skulle jag lätt köpa! :)

• regret

Ingen som vill sälja en adapter som passar Akta Graco..? Om nån råkar ha en sån över? Hehe..

• regret

Två veckor kvar tills vi får hämta vår cameleon nu! :D

• regret

Mamma2001: menar du att hon tyckte den var ful?

• regret

Imorgon är det bara en vecka kvar tills vi ska hämta vår vagn! Jag är så sugen på att få börja köra den! En superbra tremånaders-present till sonen va!? :D

• regret

Vad är det för bäddmått i liggdelen till cameleonten?

• regret

Usch så irriterande!! Jag har funderat på det där.. hur låser ni era vagnar? För om man låser chassit så är det ju svårt att låsa liggdelen/sittdelen? Rätta mig om jag har fel och kom gärna med tips.. har ju inte vagnen än! Får den på onsdag! :)

• regret

katarina77: hur är transportbagen? är den "fodrad" på nått sätt så att den skyddar bättre? och hur gör man man liggdelen?

• regret

Jag har hört det där om att folk tycker de är för korta.. blir nästan orolig. Är jag för kort för en cameleon med mina 160cm ??

• regret

Ok! Tack så mycket för alla svar :) Jag tyckte att handtaget såg ut att kunna bli riktigt lågt när vi fick en visning av vagnen.

• regret

Nu finns det bilder i mitt galleri på vår bugaboo!

• regret

82an: Ja jag är jättenöjd! :) Ska ut och gå med den idag har jag och sambon tänkt! Sonen provade den igår inomhus och somnade som en stock!

• regret

Frida S: Gick det att beställa adapter till Graco på Barnbutiken? När jag var där (på söder) så sa de att de inte säljs i europa.. ?

• regret

Frida S: Okej! Då får jag väl tjata lite på dem också! :)

• regret

Vi hade en begagnad 70-tals vagn i jättefint skick! Mörkblå manchester, Emmaljunga. Men de har ju i princip noll funktioner så efter två månader var jag less och nu när lillkillen är tre månader så har vi en cameleon! Vilken skillnad!

• regret

Har en liten fråga.. hur gör ni som bär upp eran vagn för trappen? Alltså hur är smidigast att bära? Jag tycker det är jättetungt och krångligt med sonen som väger 6kg i liggdelen och sen att liksom få med sig allt på en gång. Några bra tips? Kanske bara är jag som är svag, haha!

• regret

Blue Vapor: Okej! Ja jag får testa det.. är nog bra att använda båda händerna till delen med barnet i! :)

Snart tre: Låser du fast din vagn i trappuppgången nu?

Jag funderar på nått mellanting, att man kanske kan lämna chassit fastlåst nere i trappuppgången och bara ta upp ligg/sittdelen.. men då måste man ju kanske tömma varukorgen varje gång och det är ju bökigt det med. Bugaboo är ju helt klart den bästa vagnen för att kunna bära upp men var jobbigare än vad jag trodde innan vi köpte vagnen..

• regret

Nu har vi haft vår cameleon i två veckor och jag är mer än nöjd! Den är så himla bra och lätt och smidig. Och att vara ute och shoppa med den är ju en dröm! Tar sig fram nästan överallt!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III