• Nuk

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Åh va skönt det är med en Gecko, jag slipper alla färgproblem

• Nuk

Jag tycker ni kan starta en fleeceklubb där ni kan byta färger med varandra, så ni slipper köpa alla färgerna menar jag Smart va

• Nuk

Ja varför är det så, att killar gillar att köra vagn med en hand. lite sådär nochalant på sidan.

• Nuk

Nu ska jag byta min Gecko från sitt till liggdel och köpa ståbräda, för nu är min bebis ute

• Nuk

Tack för alla gratulationer Vi mår jättebra allihopa. Kul att så många gillar namnet Dante

• Nuk

Idag har jag köpt ståbräda, Tintin verkar gilla den, även om hon mer använder den som sittbräda!

• Nuk

82an:
    Nä jag vet inte, jag tycker att min dotter verkar för liten iallafall(ett och ett halvt år) Jag har den mest som en nödlösning, så att jag ska slippa krångla in UJ i hissen om jag bara ska ut en pyttesväng, vi har nämligen värdens minsta hiss här, urjobbigt

• Nuk

Jag kan ju ses på stan med en rosa vagn med en kille i

• Nuk

snart tre: ja jag bor i sthlm, fast ska jag vara helt ärlig så kör jag mest med geckon! Den är ju såå smidig.

• Nuk

Nu känner jag plötsligt att det nog är ganska skönt att jag har sålt bilen, så jag slipper böka och fälla ihop vagnen hela tiden menar jag

• Nuk

Jag var ute med min UJ igår, nu är det ju iofs en dubbelvagn, men oj oj va tungt det var. Fördelen med BB:n är ju att den iallafall är lätt!

• Nuk

Oj, jag prickade inte in så mycket, Arne stolar har jag och en FL/Y och rostfritt, och en BB så klart, men inga fondväggar och dotfljus mår jag bara illa av. Öppna hyllor i köket är ju jättejobbigt, dammigt och rörigt. Ingen diet här inte, och choklad ska vara ljus och helst med smaskig kolafyllning. Är jag en omodern typ då eller?!

• Nuk

Meh, bra att jag har koll på mitt eget kök, jag HAR ju två öppna hyllor, eller mer som skåp utan dörrar iofs.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III