Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Tummy:
Tummy:
Norrlandsförälder: Verklingen läckert!
Magoo: Jag skulle också ta BB:s egen åkpåse eftersom den sitter mkt bra i sittdelen. Jag har en BB-påse som jag är nöjd med eftersom den är lagom varm, men det tror jag bunkern är också - både är ju fleecefodrade. Färgmässigt skulle jag välja en sandfärgad (med tanke på vilka bas- och toppfärger du har).
82an: Grattis, vad skönt. Du ser det gick till slut!
Lägger mitt Bunkertips här också eftersom mng BB-ägare vill ha den åkpåsen. Tips till alla som vill ha en röd Lodger Bunker. Den säljs nu ut på www.freshmilk.se för 500 istället för 759 kronor. Snygg som tusan är den och bra pris.
Emlet: Håller med dig (om grannar alltså). Vi är på husjakt nu och jag säger bara så här; I can´t wait to move.
Magoo: Jag vet inte för jag har ingen bunker utan BB:s egen påse, men det finns andra här i tråden som har den. Tipsade bara om åkpåsen eftersom det var bra pris och jag vet att en del letar efter bunkern till så bra pris som möjligt - den är ju ganska dyr. Det är i och för sig BB-åkpåsen också, men vi är kanonnöjda med vår. Passar inte perfekt i liggdelen, man får vika in den lite där bak (fast det är bara bra, det blir som en liten kudde för knotten). I sittdelen sitter den som gjuten (BB:s påse alltså).
82an: Sitter här och läseri kapp och jag säger bara jösses. Vilken idiot och så uppenbart oseriöst. Det här börjar likna rena förföljelsen tycker jag.
Knirps: Jag kan inte tala för alla här, men jag kommer nog inte använda åkpåsen efter att Gilbert lärt sig gå och har smutsiga skor. Planerar att investera i ett grått får/lammskinn till i höst (han blir ett år i augusti) och sen får det bli varma ytterkläder till det.
GladMamma: Låter bra och jag håller med - det är så mycket mera värt att smidigt kunna ta vagnen över ett hinder än att ha traktorhjul.
Ni som håller på att vela med färger - välj det ni gillar och snegla inte så mycket på vad andra har eller vad andra tycker är "rätt" just nu. När vi beställde vår röda Frog i april förra året var det en massa människor som minsann skulle påpeka att den färgen inte var smart att beställa och att vi skulle tröttna. Pyttsan - jag älskar min knallröda Frog och ångrar mig inte en sekund. Jag valde med hjärtat - inte hjärnan.
Norrlandsförälder: Ha, ha, ha...ja, du har verkligen löst den ekvationen.